موسی فکور: ساخت مسکن محرومان در استان بیش از پیش رونق بگیرد

۷۹۴ واحد مسکن محرومان در گیلان به بهره‌برداری رسید

موسی فکور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان گفت: کمیته امداد از برکات نظام جمهوری اسلامی است و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های متولی ساخت مسکن محرومان در این استان بیش از پیش رونق بگیرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ۷۹۴ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد گیلان با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیرکل کمیته امداد استان بصورت هم‌زمان در شهرستان آستارا به بهره‌برداری رسید.

عباس اهرابی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گیلان در آئین افتتاح مسکن مددجویی در روستای باغچه‌سرا آستارا گفت: این واحدهای مسکونی طی یک سال گذشته با همکاری راه و شهرسازی، سپاه و بنیاد مسکن با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیاردتومان ساخته شد.

وی افزود: برای هر یک مترمربع واحد مسکونی ساخته شده در گیلان حدود شش میلیون تومان هزینه شد و در یک سال گذشته ۴۳۵ واحد مددجویی با اعتبار کمیته امداد تعمیر شدند.

اهرابی اضافه کرد: با وجود اینکه در استان گیلان با چالش کمبود زمین مواجه هستیم اما تا پایان سال ۹۷۳ واحد به افراد تحت پوشش کمیته امداد گیلان تحویل داده خواهد شد.

موسی فکور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان هم گفت: کمیته امداد از برکات نظام جمهوری اسلامی است و امیدواریم با همکاری دستگاه‌های متولی ساخت مسکن محرومان در این استان بیش از پیش رونق بگیرد.

Share