فرمانده انتظامی استان گیلان؛

گیلان یکی از استانهای هدف طرح نور است | پلیس از اجرای این طرح عقب نشینی نمی کند

فرمانده انتظامی استان گیلان، اجرای طرح عفاف و حجاب «نور» را یک تکلیف برای پلیس دانست و بر برخورد با هنجارشکنان و ناقضان قانون عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،، سردار «عزیزاله ملکی» صبح امروز در جمع کارکنان انتظامی استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه نظم و امنیت به ویژه ۲۴ شهید فراجا در سال جاری که تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی شده اظهار داشت: برابر ارزیابی‌های صورت گرفته پلیس استان در حوزه اشراف فرماندهی و همچنین در بحث عملکرد رتبه برتر را کسب نموده است.
وی با اشاره به اجرای طرح عفاف و حجاب «نور» برابر تدابیر سردار فرمانده محترم انتظامی کشور و به فرمان فرمانده معظم کل قوا افزود: استان گیلان به عنوان مقصد گردشگری مسافران یکی از استان‌های هدف برای اجرای این طرح بود.
این مقام ارشد انتظامی با تاکید برعدم عقب نشینی پلیس از اجرای طرح نور خاطرنشان کرد: اجرای موفق این طرح متضمن همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای مسئول در حوزه عفاف و حجاب است.
فرمانده انتظامی استان گیلان با بیان اینکه برابر ارزیابی‌های صورت گرفته اجرای طرح عفاف و حجاب «نور» در استان نتایج بسیار مطلوبی داشته است بیان داشت: عملکرد و نتایج مطلوب اجرای این طرح نشانده فرمانبرداری سخت کوشی و تلاش در راستای تحقق اجرای صحیح ماموریت‌های انتظامی است.
سردار ملکی اجرای طرح عفاف و حجاب «نور» را یک تکلیف برای پلیس دانست و بر برخورد با هنجارشکنان و ناقضان قانون عفاف و حجاب در جامعه تاکید کرد.
وی در پایان با اشاره به توفیقات پلیس گیلان در سال ۱۴۰۲ و کسب رتبه چهارم کشوری گیلان در کاهش تصادفات بر حفظ سلامتی، تسریع در امور رفاهی کارکنان و همچنین بر تسریع در روند احداث ساختمان‌های جدید احداث انتظامی استان تاکید کرد.

Share