شهردار رشت در صحن شورا عنوان کرد؛

پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی مرمت ساختمان ساعت | ۵۰ درصد خدمات شهری رشت الکترونیکی شد

شهردار رشت با اشاره به پیشرفت پروژه‌های عمرانی در این شهر بیان کرد: مرمت ساختمان ساعت از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی برخوردار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رحیم شوقی با حضور در یکصد و بیست و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر رشت ضمن تبریک روز شورا اظهار کرد: خدمت به مردم رشت در طول این یکسال گذشته برای من افتخاری بوده است.

وی ضمن قدردانی از همراهی مجموعه شورای اسلامی با شهرداری افزود: با هم افزایی که در شورای اسلامی و شهرداری وجود دارد در برخی پروژه‌های عمرانی شهری رشت از تعهدات جلوتر هستیم.

شهردار رشت با اشاره به پیشرفت پروژه‌های عمرانی در این شهر اضافه کرد: مرمت ساختمان ساعت از پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی برخوردار است.

وی با اشاره به اقدامات رضایت بخش مدیریت شهری در اجرای طرح میثاق رشت تصریح کرد: تقاطع حمیدیان و رودباری بالای ۲۰ درصد پیشرفت، تقاطع شهید باهنر بالای ۳۰ درصد پیشرفت و تقاطع امام حسین نزدیک به ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه بخش قابل توجهی از کار سخت و زیر زمینی پروژه میثاق به اتمام رسیده است، افزود: کارها با همراهی مردم و دستگاه‌های اجرای به سرعت در حال انجام است.

شوقی گفت: ساخت سرویس بهداشتی، ساماندهی کف‌پوش ها، لایروبی رودخانه ها، ممیزی املاک، اجرای آسفالت و بازگشایی معابر شهری بخشی از اقدامات مدیریت شهری رشت بوده است.

وی با اشاره به الکترونیکی کردن خدمات شهری رشت افزود: ۵۰ درصد خدمات شهری رشت الکترونیکی شده و مابقی هم در دست اقدام است.

شهردار رشت با بیان اینکه پرداخت عوارض شهری الکترونیکی شده است، گفت: الکترونیکی شدن صدور پروانه ساختمانی در دستور کار است.

شوقی با بیان اینکه کلیه معوقات پرسنل شهرداری رشت پرداخت شده است، اضافه کرد: با تامین مالی که صورت گرفته هیج جای نگرانی برای پرداخت حقوق به پرسنل وجود ندارد.

Share