همزمان با هفته کار و کارگر؛

جشن روز کارگر با حضور خانواده‌های کارکنان شهرداری لاهیجان برگزار شد

جشن روز کارگر با حضور خانواده‌های کارکنان شهرداری لاهیجان و حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، همزمان با هفته کار و کارگر مراسم جشنی با حضور خانواده‌های کارکنان شهرداری لاهیجان برگزار شد.

این مراسم با حضور روح الله بخشی نژاد، سرپرست فرمانداری، اعضای شورای تأمین، بخشداران رودبنه و بخش مرکزی، رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی، رییس اداره تأمین اجتماعی، رضا زنده دل، شهردار، محمد ایدرم رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، معاونان، مدیران، کارگران، کارمندان و خانواده‌های کارکنان شهرداری لاهیجان برگزار شد.

رضا زنده دل، شهردار لاهیجان در این مراسم از کارگران شهرداری برای کمک به مدیریت شهری قدردانی کرد و افزود: از کارگران و کارکنان شهرداری برای همه زحماتی که انجام می‌دهند، قدردانی می‌نمایم.

وی گفت: مدیریت شهری لاهیجان در دوره ششم شورای شهر بحث توجه به معیشت کارگران و کارکنان را در دستور کار قرار داد زیرا معتقد بودیم شهرداری لاهیجان با رتبه‌ای که در استان به عنوان یکی از شهرداری‌های مطرح دارد نباید در بحث معیشت و نیروی انسانی دچار مشکل باشد.

زنده دل اضافه کرد: نیروی انسانی به عنوان سرمایه یک سازمان بوده و ما توجه به سرمایه‌های خود را در اولویت قرار دادیم و با مدیریت امور مالی، پرداخت به موقع حقوق، مزایا و اضافه کار را اجرا کرده و توانستیم قول‌ها داده شده را انجام داده و در ادامه با اجرای پروژه‌های عمرانی برای توسعه و آبادانی شهر لاهیجان و جلب رضایت شهروندان تلاش کردیم.

شهردار لاهیجان افزود: در مقابل از کارگران و کارکنان شهرداری انتظار داریم در اجرای برنامه‌ها و اهدافی که تعیین کردیم کمک حال ما باشند و دست ما را بگیرند و همدل و همراه با ما بوده تا بتوانیم در پایان این دوره کارنامه قابل قبولی برای مردم ارائه داده و بتوانیم شهر لاهیجان را به مراتب بالاتری برسانیم.

زنده دل گفت: از فرماندار و اعضای شورای تأمین و اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان هم که همیشه به ما کمک کردند و با مصوبات خود در جهت حمایت از پرسنل و معیشت کارکنان و اجرای پروژه‌های عمرانی همراه ما بودند، قدردانی می‌نمایم.

محمد ایدرم رییس شورای اسلامی شهر لاهیجان هم در این مراسم، از زحمات کارگران شهرداری که در طول سال به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند قدردانی کرد.

وی با قدردانی از اجرای پروژه‌های عمرانی و برنامه‌های فرهنگی اجرا شده توسط شهرداری لاهیجان، از زحمات رضا زنده دل، شهردار لاهیجان و حمایت‌های مسئولان شهرستان قدردانی کرد.

روح الله بخشی نژاد، سرپرست فرمانداری لاهیجان هم در این مراسم با تبریک هفته کارو کارگر از تلاش‌های کارگران قدردانی کرد.
اجرای موسیقی سنتی و نمایش طنز و مسابقه از دیگر بخش‌های جشن روز کارگر شهرداری لاهیجان بود.

Share