امام جمعه آستارا؛

به نفع یا ضرر هیچ نامزد یا جریان خاصی اقدامی نکرده و نخواهم کرد

باقری ارومی تأکید کرد: برای همه نامزدها آرزوی موفقیت دارم و به نفع یا ضرر هیچ نامزد یا جریان خاصی اقدامی نکرده و نخواهم کرد چرا که من هم مثل بقیه مردم یک رأی دارم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نمازجمعه آستارا ضمن محکوم کردن جنایت تروریست‌های داعشی در به شهادت رساندن و مجروح کردن ده‌ها نفر از مردم بی‌گناه کرمان گفت: این اقدام نشانه ضعف و زبونی و شکست سنگین آمریکا و اسرائیل جنایتکار است که وقتی در میدان نبرد توانایی مقابله ندارند؛ این چنین به مردم بی‌گناه حمله می‌برند.

باقری ارومی، ترور فرماندهان و چهره‌های تأثیرگذار جبهه مقاومت در چند روز گذشته و همزمان با چهارمین سالگرد عملیات ترور شهیدان حاج قاسم و ابومهدی را معنادار دانست و افزود: از شما جنایتکاران سؤال می‌کنیم: آیا با ترور شهید سلیمانی و یارانش توانستید جلوی حرکت مقاومت و شکست‌های خودتان را بگیرید؟ یقینا اگر توانسته بودید امروز همان جنایت را دوباره تکرار نمی‌کردید.

وی ادامه داد: با این اقدام شما چهره واقعی‌تان آشکار شد و اگر عده کمی نسبت به جنایتکار بودن شما شک و تردید داشتند با این جنایات اخیر آن‌ها هم به یقین رسیدند که آمریکا و اسرائیل بدترین جنایتکاران تاریخ بشریت هستند.

امام جمعه آستارا بیان کرد: عده‌ای از مردم عزیز و دلسوزان انقلاب منتظر انتقام هستند و باید در این برهه حساس هوشیار باشیم و بدانیم دشمن با این اقدامات نمی‌تواند ما را عصبانی کند و جریان مقاومت را دچار اشتباه راهبردی کند اما در زمان مناسب ما هم سیلی محکمی به گوش عاملان این جنایت خواهیم نواخت.

باقری ارومی خاطرنشان کرد: دشمن با بازی رسانه‌ای سعی در منحرف کردن ذهن مردم از اصل جنایت دارد و با مطرح کردن خبرهای ساده می‌خواهد جریان رسانه‌ای را به نفع خود تغییر دهد و عده‌ای از دوستان ناآگاه نیز انگشت اتهام را به سمت نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی خودی گرفته‌اند که باید مراقب باشند در دام رسانه‌ای دشمن نیفتند.

امام جمعه آستارا با توجه به اعلام صلاحیت نهایی نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از همه عوامل و دست اندرکاران انتخابات، وزارت کشور، شورای نگهبان، هیأت‌های اجرایی و نظارت تقدیر کرد و افزود: حضور و مشارکت حداکثری مردم و انتخاب فرد اصلح دو رکن و اصل همیشگی انتخابات است و یقینا هر نماینده‌ای که با رأی مردم به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند در چارچوب و قوانین نظام جمهوری اسلامی فعالیت خواهد کرد و در غیر این صورت شرایط صلاحیت خود را از دست خواهد داد.

باقری ارومی تأکید کرد: برای همه نامزدها آرزوی موفقیت دارم و به نفع یا ضرر هیچ نامزد یا جریان خاصی اقدامی نکرده و نخواهم کرد چرا که من هم مثل بقیه مردم یک رأی دارم که پس از بررسی برنامه‌های نامزدها بر اساس حجت شرعی آن را به صندوق خواهم انداخت.

نمازگزاران جمعه آستارا در پی محکومیت حادثه تروریستی کرمان، از روبروی مصلی تا مسجد آبروان این شهر راهپیمایی کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سر دادن شعارهای «الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافقین اسلام، مرگ بر منافق فتنه گر، یا ایهاالمسلمون کرمان شده غرق خون، کرمان غرق خون است اسرائیل سرنگون است و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست» جنایت تروریستی کرمان را محکوم کردند و خواستار برخورد با عاملان این حادثه تروریستی شدند.

Share