با حضور جمعی از مسئولان؛

رضا رسولی رسما شهردار رضوانشهر شد

آیین تکریم و معارفه شهردار رضوانشهر با حضور مهندس محمود قاسمی، حضرت حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه، معاون اداره کل امور شهری استانداری گیلان، اعضای شورای تامین، مدیران شهرستانی و شهروندان رضوانشهری در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی ارشاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ظهر روز یکشنبه دهم بهمن مهندس محمود قاسمی در آیین تکریم و معارفه شهردار رضوانشهر در جمع مسئولین و شهروندان، از زحمات شهردار سابق و همچنین دو فزرند شهیدی که بعد ایشان به عنوان سرپرست این مسئولیت را به عهده گرفتند قدرانی کرد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: همه ما باید تلاش نمائیم تا امید و اعتماد مردم را بدست بیاوریم، امید و اعتماد مردم بدست نمی آید مگر اینکه بتوانیم کار و تلاش مضاعف بکنیم و بقول مقام معظم رهبری قول و فعل ما یکی باشد.

فرماندار رضوانشهر به مشکلات ترافیکی در حوزه شهری اشاره کرد و گفت: با توجه به تخصص شهردار جدید در حوزه ترافیکی انتظار است که نسبت به این موضوع جهت رفاه حال شهروندان توجه ویژه داشته باشد.

قاسمی با بیان اینکه شورای شهر رضوانشهر از شوراهای اسلامی خوب استان گیلان بوده، گفت: از اعضای شورای شهر انتظار داریم شهرداری را در پیش برد اهداف خود حمایت کرده و اجازه دهند برنامه های شهردار جدید جنبه عملی به خود بگیرد.

وی با اشاره به تاکیدات رییس جمهور محترم در سفر به استان گیلان در خصوص پرداخت حقوق و مزایا گفت: پرداخت حقوق و مزایای پرسنل شهرداری جزء اولویت کاری شهردار باشد.

فرماندار رضوانشهر با بیان اینکه زیباسازی شهر بسیار مهم است گفت: به زیبا سازی شهری با الگوپذیری از شهرهای دیگر در ورودی و خروجی شهر توجه ویژه بشود.

قاسمی با بیان اینکه اعضای شورای شهر باید بدانند که رفتار و اعمالشان از چشم بینای دستگاه های نظارتی هرگز دور نخواهد ماند، تاکید کرد: شورای شهر در امور پرسنلی دخالت نکنند، این جزء خط قرمز ما است، نباید اعصاب و روان پرسنل را به بازی بگیریم باید درآنان انگیزه ایجاد نمود تا کار کنند.

وی در ادامه با اشاره به وظایف شهرداری در ماده ۵۵ قانون شهرداری ها، خصوصا در بند ۶ که بحث فرهنگی است، گفت: شهرداری علاوه بر کارهای عمرانی به موضوع فرهنگی و اجتماعی که پایه و اساس کار است باید توجه داشته و در دستور کار شهرداری باشد.

حضرت حجت الاسلام و المسلمین مهدی نژاد امام جمعه رضوانشهر نیز در این آیین با آرزوی توفیق برای شهردار جدید خواستار توجه ویژه به مسائل فرهنگی و اجتماعی و خدمت رسانی به شهروندان شد.

در ادامه این مراسم با قرائت حکم استاندار گیلان “رضا رسولی” به عنوان شهردار جدید رضوانشهر معرفی و از شهردار و سرپرست قبلی این شهر با اهدای لوح قدردانی شد.

رسولی که دانش‌آموخته‌ دکترای شهرسازی است پیش از این عضو شورای شهر رشت بود.

Share