جهت رفع مشکل کم آبی صورت گرفت؛

استمداد فرماندار رضوانشهر از مدیران استانی و شهرستانی جهت کمک به کشاورزان

فرماندار رضوانشهر از مدیران استانی و شهرستانی به منظور کمک به کشاورزان جهت رفع مشکل کم آبی استمداد طلبید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمود قاسمی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ضمن تبریک هفته قوه قضائیه با اشاره مشکلات آب مطمئن زارعی گفت: با توجه به شرایط بحران کم آبی، مدیران ذی ربط استانی و شهرستانی به یاری کشاورزان به ویژه نقاط بحرانی و حساس در معرض خطر کم آبی بشتابند تا کشاورزان با آرامش خاطر در تولید این محصول استراتژیک گام بردارند.

وی همچنین با اشاره به کمبود آب مطمئن زراعی در این شهرستان از مدیرعامل آب منطقه‌ای خواست نسبت به افزایش مدت زمان سهمیه آب به منظور رفع خطر کم آبی اهتمام و همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان ادامه داد: تعمیر و بازسازی چاه‌های عمیق به تعداد ۶۰ مورد، تجهیز و راه اندازی و برق‌رسانی چهارحلقه چاه عمیق سنگده، کیش خاله، رینج محله و آلان و بکارگیری چاه‌های عمیق کوهستان بالا و الله بخش محله، جمع آوری موتور پمپ‌ها ی غیر مجاز در مسیر کانال اصلی فومن به رضوانشهر و آبگیری آببندان‌ها که در مواقع بحرانی بتوانیم بخشی از مشکل کمبود آب زراعی را برطرف نمائیم جزء اقدامات پیشگیرانه در مدیریت بحران شهرستان می‌باشد.

قاسمی تصریح کرد: گذر از بحران کم آبی کشاورزی نیازمند مدیریت جهادی است که چنین اراده‌ای با روحیه جهادی در بین مردم و مسئولین محقق خواهد شد.

Share