با حضور مدیرکل بنیاد مسکن؛

سید محمد احمدپور مدیر بنیاد مسکن خمام شد

طی حکمی از سوی مهندس حامد دائمی مدیرکل، سید محمد احمدپور به سمت مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خمام منصوب گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در دهه گرامیداشت افتتاح حساب ۱۰۰ امام (ره) و تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، مهندس دائمی مدیرکل به همراه معاون پشتیبانی با حضور در فرمانداری شهرستان خمام با مهندس حسن آدمیت دیدار و در خصوص مسائل و موانع طرح‎های عمرانی روستایی شهرستان به بحث و گفتگو پرداخت.

در این دیدار فرماندار خمام ضمن تبریک این روز تاریخی به تلاشگران و آبادگران عرصه مسکن، فعالیت‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را در طول نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت تأمین مسکن روستائیان و عمران آبادانی روستاها در قالب طرحهای مختلف، خصوصاً بهسازی، طرح هادی روستاها بسیار مهم عنوان کرد و در این راستا ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های انجام شده در امر عمران و آبادانی روستاها، تلاش بیش از پیش متولیان امر را در این خصوص خواستار شد.

حسن آدمیت حمایت و تقویت بنیاد مسکن را امری ضروری دانست و اظهار کرد: به حول قوه الهی و با تعامل و تلاش بیشتر و البته با با جذب اعتبارات عمرانی گام مؤثری در راستای بهسازی معابر روستایی و دگرگونی چهره روستاهای شهرستان خمام برخواهیم داشت.

در ادامه این دیدار مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یادآور شد: درصورت افزایش و تامین اعتبار لازم قدمهای موثری در زمینه اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان با برنامه‎ریزی و زمانبندی مناسب برخواهیم داشت چون اجرای طرح هادی در روستاها گامی مهم برای توسعه، عمران و آبادانی روستاها و جلوگیری از مهاجرت روستاییان می‎باشد که با اجرای صحیح آن، سیمای روستا تغییر می‎یابد که این نیز به نوبه خود سبب رضایت عمومی مردم می‎شود.

در پایان این دیدار طی حکمی از سوی مهندس حامد دائمی مدیرکل، سید محمد احمدپور به سمت مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خمام منصوب گردید.

مهندس احمدپور از دی ماه ۱۴۰۱ سرپرستی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خمام را عهده دار بود.

 

Share