مدیرکل بنیاد شهید در مراسم تجلیل از خبرنگاران:

خبرنگاران قلمشان کار سلاح را انجام می دهد و بسیاری از توطئه ها را خنثی می کند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه خبرنگاران سنگرداران عرصه جنگ نرم و فرماندهان عرصه فرهنگی هستند گفت: روز خبرنگار را به همه اصحاب قلم و خبر تبریک می گویم و امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نشست تجلیل از خبرنگاران استان گیلان به مناسبت روز خبرنگار توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان عصر امروز در حسینیه شاهد و ایثار رشت برگزار شد.DSC_9712

ابراهیم طاهرنژاد مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه خبرنگاران سنگرداران عرصه جنگ نرم و فرماندهان عرصه فرهنگی هستند گفت: روز خبرنگار را به همه اصحاب قلم و خبر تبریک می گویم و امیدوارم همیشه موفق و سربلند باشند.

طاهرنژاد اظهار کرد: کار خبرنگاران بسیار خطیر و ارزشمند است و همیشه سعی می کنند به اصول پایبند باشند که این موضوع بسیار مهم است و گاهی اوقات پایبندی به اصول این قدر اساسی است که انسان برای آن جان خود را به خطر می اندازد که این کار توسط شهدا صورت گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: خبرنگاران می تواند راه و سبک زندگی شهدا را که جامعه به شدت به آنها احتیاج دارد به نسل جدید و حاضر انتقال دهد.

ابراهیم طاهرنژاد اظهار کرد: تنها راه رسیدن به منویات مقام معظم رهبری که می فرمایند کشور ما نیازمند مدیریت جهادی است و در عرصه اقتصاد مقاومتی باید موفق باشیم ،راهی است که ایثارگران رفتند.

وی افزود: خبرنگاران شبکه ارتباطی و سلسله اعصاب جامعه ما و جزو قدرت نرم در جامعه اسلامی ما هستند که قلمشان کار سلاح را انجام می دهد و بسیاری از توطئه های دشمن را خنثی می کند.

طاهرنژاد عنوان کرد: ما به سه گونه به شهدا بدهکاریم در درجه اول بدهکاری به خداوند متعال یعنی حق الله است زیرا شهدا اولیاء الله هستند در درجه بعدی حق الناس است زیرا شهید یک فرد بود و در درجه سوم بدهکاری به خود انسان یا حق النفس است زیرا باید قدرشناس آنها باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان در پایان گفت: اگرچه استان یک درصد از مساحت کشور را فرامی گیرد ولی نزدیک به پنج درصد ایثارگران کشور را دربرمی گیرد که این افتخار بزرگی است.

در پایان مراسم از خبرنگاران فعال در استان گیلان تقدیر شد.

Share