بغض ملکه رنجبر شکست

هر کسی از خانه خود قهر می کند بازیگر می شود/بنیانگذار تئاتر در بندر انزلی پدر من بود/در یک خانواده هنری بزرگ شدم /مطمئنم که دیگر وقت رفتنم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بازیگر پیشکسوت سینما با بغض در پایان گفت: یک سال است که مدام به دکتر می روم و وقتی نمی کنم که تئاتر یا فیلمی را ببینم و مطمئنم که دیگر وقت رفتنم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از میزان , ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت کشورمان که مدتی اوضاع جسمانی مناسبی ندارد گفت: از تمام دنیا یک پسر دارم که ۲۴۲۳۶۷_۶۴۹درگیر خانواده خود است که در خارج از کشور زندگی می کرد اما به خاطر من برای همیشه به ایران آمد و در ایران برای خود شرکتی زده و مشغول به کار است.

بازیگر مجموعه تلویزیونی «زیر آسمان شهر» در ادامه بیان کرد: توان هیچ کاری را ندارم و دائما در تخت خوابیده ام و در این مدت بیماری محمدباقر قالیباف خیلی به من محبت کرده است زیرا که من در زمان جوانی کارمند شهرداری بودم و بازنشسته آن هستم.

وی تصریح کرد: هنرمندان قدیمی نیز به من لطف داشته اند و به عیادت من آمده اند اما انگار بازیگران جدید من را نمی شناسند و نمی دانند که ما چه زحمت هایی را کشیده ایم که هنر ایران امروز به اینجا رسیده است.

وی افزود: وضعیت امروز سینما طوری شده است که فقط با پارتی می شود در آن موفق بود و مثل قدیم ها نیست که حتما باید نهایت تلاش خود را بکنی تا بتوانی وارد سینما شوی و امروز هر کس که از خانه خود قهر می کند بازیگر می شود و اوضاع طوری شده است که اصلا نمی شود از آن چیزی گفت.

۲۴۲۰۹۰_۴۴۳ملکه رنجبر در پاسخ به این سوال که اگر زمان به عقب برمی گشت آیا باز هم بازیگر می شد یا نه گفت: پدرم کتاب بازیگر دارد و از وزارت ارشاد مجوز چاپ آن را گرفته بود و طبق اسنادی که دارم بنیانگذار تئاتر در بندر انزلی پدر من بود و این شغل در خانواده ما ریشه ای است، پدر من یک مهاجر قفقازی بود که از قفقاز تئاتر را به ایران آورد و در ایران ماندگار شد و همه خواهرها و مادرم را به صحنه تئاتر آورد ، بهتر است اینگونه بگویم که من در یک خانواده هنری بزرگ شدم و غیر از هنر کار دیگری نمی کردم.

بازیگر پیشکسوت سینما با بغض در پایان گفت: یک سال است که مدام به دکتر می روم و وقتی نمی کنم که تئاتر یا فیلمی را ببینم و مطمئنم که دیگر وقت رفتنم است.

به گزارش دیارمیرزا «ملکه رنجبر» متولد ۱۳۱۷ در رشت است.

tel final1

Share