از گوشه کنار سیاست در گیلان

استاد دانشگاه گیلان به قطب شمال می رود/انتصاب معاون فرماندار لاهیجان و بخشدار رودبنه/ قهرمانی «مرگ بر آمریکا»با کاپیتانی عضو شورا/نماهنگ حضور باشکوه مردم در ضیافت همدلی حماسه سازان ولایت مدار

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

قهرمانی «مرگ بر آمریکا»با کاپیتانی عضو شورا

IMG_20150715_225815به گزارش گیل نگاه پنجشنبه شب جام فوتسال رمضان گیلان قهرمان خود را شناخت و تیم فوتسال «مرگ بر آمریکای ویسرود» توانست با شکست تیم «نوید فاطمیه» به قهرمانی این دوره از مسابقات دست پیدا کند.

کاپیتان تیم فوتسال «مرگ بر آمریکای ویسرود» مجید رجبی ویسرودی عضو شورای شهر رشت است که در تعدادی از بازی های «مرگ بر آمریکای ویسرود» هم با شماره ۷ به بازی پرداخت.

استاد دانشگاه گیلان به قطب شمال می رود

دکتر سمیه سادات شاه زیدی استادیار گروه جغرافیا و برنامه ریزی شهری دانشگاه گیلان از سوی انجمن ژئومورفولوژی ایران به عنوان استاد منتخب و فعال جهت بازدید علمی از قطب شمال انتخاب شد.
انجمن ژئومورفولوژی ایرانی با هدف گسترش و پیشبرد و ارتقای علمی دانش ژئومورفولوژی و توسعه کیفی نیروهای متخصص و بهبود بخشیدن به امور آموزشی و پژوهشی در زمینه‌های ژئومورفولوژی بازدیدی علمی را برای استادان منتخب جغرافیای دانشگاه های کشور تدارک دیده است که در تیر و مردادماه سال جاری برگزار می شود که به مدت یک ماه به طول می‌انجامد.

در این سفر متخصصان ژئومورفولوژی نخبه و فعال از سرتاسر ایران گرد هم آمده اند تا با بازدید از چشم اندازها و مناطق پیش رو،در راستای اهداف این انجمن گام بردارند.

بازدید از شهرهای مختلفی همچون باتومی و تفلیس گرجستان- مسکو، سنت پترزبورگ و مناطق شمالی روسیه،مناطق تایگاه تندرا و آشنایی با نحوه زندگی اسکیموها در مناطق قطبی از جمله برنامه های این بازدید علمی و تخصصی است.

انتصاب معاون فرماندار لاهیجان و بخشدار رودبنه

زبان گویا نوشت:استاندار گیلان، طی حکمی «محمدرضا قربانی» را به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری لاهیجان و «رضا مهدوی» را به عنوان بخشدار بخش رودبنه این شهرستان منصوب کرد.
در حالی «محمدرضا قربانی» به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری لاهیجان شد که از ۲۳ بهمن ۱۳۹۰، «رحمان غفوری» این سمت را عهده دار بود.

همچنین «رضا مهدوی» در حالی به عنوان پنجمین بخشدار بخش رودبنه منصوب شد که «ابراهیم طاهری صادق» از ۳۰ بهمن ۱۳۸۷ در این سمت مشغول به خدمت بود.

نماهنگ حضور باشکوه مردم در ضیافت همدلی حماسه سازان ولایت مدار

ضیافت افطاری همدلی حماسه سازان ولایتمدار به میزبانی غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با حضور هزاران نفر از مردم شهرستان رشت و حضور ویژه دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و دکتر نجفی استاندار گیلان در تالار گلستان برگزار شد.

نماهنگ زیر بخشی از حضور تاریخی مردم ولایتمدار شهرستان رشت را نشان می دهد.

Share