از گوشه کنار سیاست در گیلان

تغییرات گسترده در سطح معاونین فرماندار و بخشداران گیلان/دروغگویی انتخاباتی به روایت نماینده گیلانی/انتقاد نماینده رشت از برخی اظهارات/افتتاح سینمای رودبار به دست اهالی «مزار شریف»/واکنش شهردار به نطق جنجالی عضو شورا

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بسته خبری ویژه «از گوشه و کنار سیاست گیلان»جایی است که خبرهایی ‌رسمی و غیررسمی استان گیلان ‌بدون توجه به ملاحظه جناح‌های سیاسی برای مخاطبان آماده شده است. در این بسته خبری دیارمیرزا بخشی از مهم‌ترین اخباری که کمتر بدان ها توجه شده است در اختیار مخاطبین قرار می گیرد.

انتقاد نماینده رشت از برخی اعضای شورا

گوشه کنار سیاستجبار کوچکی نژاد در گفتگو با کاسپین در مورد داستان قطع درختان در رشت برای احداث خط «بی آر تی»، اظهار کرد: بعضی ها دنبال حاشیه پراکنی هایی هستند که مردم رشت خواستار خط سریع السیر «بی آر تی» نیستند و در این راستا اینگونه خدمات را زیر سئوال می برند.

وی با بیان اینکه ترافیک از جمله خلاء ها و معضلات موجود در سیمای شهرستان رشت است و هنوز چاره ای برای این مشکل دیده نشده است، گفت: سیاست احداث خط «بی آر تی» برای رشت که یکی از کلانشهر های مهم کشور به شمار می رود به تقویت زیر ساخت های حمل و نقل شهر کمک خواهد کرد.

تغییرات گسترده در سطح معاونین فرماندار و بخشداران گیلان

در حالیکه زمان زیادی به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی نماینده است طی دو هفته آینده شاهدی تغییراتی در سطح معاونین چند شهرستان و همچنین بخشداران استان گیلان خواهیم بود.
طبق ابلاغیه وزارت کشور معاونین فرماندار می بایست کارمند دولت باشند اما در چندین شهرستان استان شاهد این هستیم که معاونین فرماندار از نهادهای غیردولتی مامور به خدمت شده اند بنابراین این دست از معاونین طی روزهای های آینده تغییر خواهند کرد.شایان ذکر است دامنه تغییرات در برخی شهرستان ها بزرگ است.

همچنین طی روزهای آینده در سطح بخشداران هم شاهد تغییراتی خواهیم بود.

دروغگویی انتخاباتی به روایت نماینده گیلانی

به گزارش ماسال نیوز،محمود شکری صبح پنجشنبه در مراسم بهره برداری از طرح توسعه صنایع چوب اسالم  با انتقاد از مدیر عامل های سابق صنایع چوب اسالم گفت: من ۳۰ سال خدمت کردم و اینها هم ۳۰ سال خدمت کردند اما اینها ماشین های مدل بالا، باغ، زمین، ویلا و … دارند ولی ما نداریم. مگر می شود با حقوق سی سال کارمندی بصورت عادی به اینجا رسید.
وی با بیان اینکه مردم نباید به شعارهایی برخی نامزدهای انتخاباتی مبنی بر سر کار بردن فرزندانشان توجه کنند گفت: پدر من! مادر من! شما که سخنرانی های انتخاباتی را گوش می کنید که فلان نامزد می گوید من بچه شما را سر کار می برم باور کنید دروغ می گویند و کسی دل نمی سوزاند و شما گول حرفهای دروغ را نخورید.

واکنش شهردار به نطق جنجالی عضو شورا

شهردار رشت در پاسخ به سؤال خبرنگار «دیارباران»، مبنی بر موضع شهردار در قبال اظهارات برخی از اعضای شورا در یکصد و سومین جلسه شورای شهر رشت، افزود: اظهارات اعضای شورای شهر رشت که برای من در جایگاه حقوقی شان محترم هستند را مبنایی برای پاسخگویی قرار نمی دهم و قانون تعیین کننده تکلیف افراد است.

افتتاح سینمای رودبار به دست اهالی «مزار شریف»

گیل نگاه نوشت: شهر رودبار پس از سال ها صاحب سینما می شود و این سالن سینما با نمایش فیلم سینمایی «مزار شریف» به کارگردانی حسن برزیده، افتتاح می‌شود.

بر اساس هماهنگی های صورت گرفته مجتمع فرهنگی شهر رودبار، توسط انجمن سینمای جوان و موسسه سینما شهر بازسازی و اصلاح شده و به سیستم پخش دیجیتال فیلم سینمایی مجهز شده است. این سینما که به عنوان سینما «زیتون» شناخته می‌شود، روز سه شنبه ۱۳ مردادماه با حضور حجت الله ایوبی رییس سازمان سینمایی، فرید فرخنده کیش رییس انجمن سینمای جوان، مهتاب کرامتی و حسین یاری بازیگران، حسن برزیده کارگردان و منوچهر شاهسواری تهیه کننده فیلم «مزار شریف» افتتاح و آغاز به کار می کند.

قرار است در اولین روز فعالیت سینما «زیتون» شهر رودبار که ظرفیت ۳۵۰ مخاطب را دارد، فیلم سینمایی «مزار شریف» به عنوان فیلم افتتاحیه به نمایش در بیاید و پس از آن هر روز، دو سانس فیلم‌های روز سینمای ایران در این سینما نمایش داده شوند.

فیلم سینمایی «مزار شریف» به کارگردانی حسن برزیده اوایل شهریورماه ۹۴ در سینماهای تهران و شهرستان اکران می شود.

این فیلم داستان کشتار دیپلمات های ایرانی در کنسولگری ایران در شهر مزار شریف افغانستان است که به دنبال هجوم نیروهای طالبان منجر به شهادت ۱۰ تن از کارکنان کنسولگری ایران شد.

«مزار شریف» با شعار «هیچ جنگی به نفع هیچ مردمی نیست» در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و توانست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم را برای بهزاد عبدی و دیپلم افتخار بهترین جلوه های ویژه بصری را برای امیررضا معتمدی بدست بیاورد

Share