بهزیستی گیلان اعلام کرد؛

مادر و پسر بی خانمان در رشت چادر زدند | اورژانس اجتماعی وارد عمل شد

پیرو تماس واصله به خط تلفن اورژانس اجتماعی (۱۲۳) شهرستان رشت در روز یازدهم مردادماه، مبنی بر استقرار مادر و پسری بی جا و مکان در چادر، تیم خدمات سیار اورژانس اجتماعی پس از انجام بازدید و ارزیابی های بعمل آمده و احراز شرایط مخاطره آمیز برای خدمت گیرندگان اقدام به اخذ مجوز قضایی از قاضی کشیک جهت اسکان و جانمایی خدمت گیرندگان کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، به نقل از بهزیستی گیلان، پیرو تماس واصله به خط تلفن اورژانس اجتماعی (۱۲۳) شهرستان رشت در روز یازدهم مردادماه، مبنی بر استقرار مادر و پسری بی جا و مکان در چادر، اورژانس اجتماعی وارد عمل شد.

در پی اقدام به هنگام اورژانس اجتماعی رشت، پسر ۱۲ ساله در یکی از مراکز تحت نظارت بهزیستی اسکان یافت و مادر نیز بدلیل دارا بودن بیماری اعتیاد و عدم همکاری و پذیرش در مرکز اقامتی دائم ترک اعتیاد به مرکز درمانی اعتیاد و درمان سرپایی هدایت گردید تا پس از طی نمودن دوره درمان اعتیاد و بهبودی در صورت شرایط استرداد طفل به خانواده، کودک به آغوش خانواده باز گردد.

گفتنی است انجام بازدیدهای دوره ای با هدف حصول اطمینان از شرایط مطلوب نگهداری کودک در صورت تحویل به خانواده یکی از موارد ضروری می باشد.

همچنین با دستور معاون امور اجتماعی بهزیستی گیلان مقرر شد اقدامات لازم در خصوص ملاقات فرزند پس از تحویل کودک به مراکز تحت نظارت بهزیستی صورت پذیرد.

 

Share