بهترین روش های اخذ اقامت دائم در قبرس شمالی

در این مقاله به مواردی که امکان اقامت در کشور قبرس را فراهم می کنند اشاره شده است.

امروزه بسیاری از افراد برای ساختن زندگی بهتر و راحت‌تر و کسب تجربه های جدید تصمیم به گرفتن مهاجرت و دریافت اقامت کشورهای اروپایی و آمریکایی من جمله قبرس را دارند.

در چنین شرایطی این سوال پیش می آید که از چه طریقی می‌توان اقامت کشور قبرس را کسب کرد؟

در این مقاله به مواردی که امکان اقامت در کشور قبرس را فراهم می کنند اشاره شده است، بنابراین تا انتهای مطالب همراه ما باشید.

۱. اقامت از طریق سرمایه گذاری در قبرس شمالی

از آنجایی که کشور قبرس شمالی در تقاطع اروپا، آسیا و آفریقا قرار دارد، دارای موقعیت مکانی خیلی خوبی می باشد. همچنین برای سرمایه گذاری در قبرس شمالی نیاز به اقامت فیزیکی فرد نیست.

از سوی دیگر، مالیات این کشور بسیار پایین هست که همین امر باعث سوددهی بیشتر شرکت ها، مشاغل و تجارت آزاد اتحادیه اروپا می گردد و افراد می‌توانند، نتیجه بهتری از سرمایه گذاری خود بدست آورند.

از سوی دیگر، از آنجایی که این جزیره در حال رشد و توسعه می باشد و موقعیت استراتژیکی دارد، درنتیجه کار و تحصیل برای سرمایه گذاری به صورت نامحدود در این کشور امکان پذیر نمی باشد.

مزایای سرمایه گذاری در قبرس شمالی

سرمایه گذاری در قبرس شمالی یه معامله دو سر برد و دو سر سود است، زیرا ریال ایران شما به پوند انگلستان می گردد و همانطور که می دانید پوند، پول ارزشمندی هست و روز به روز هم به ارزش آن افزوده می شدو. از این رو شما نیز هر روز سود بیشتری دریافت می‌کنید.

حالا اگه شما دقت و حساسیت لازم و کافی روی سرمایه گذاری خود داشته باشید و درگیر واسطه ها نشوید، خیلی راحت میتوانید تا ۳۰۰ درصد رشد و سود روی پول و سرمایه گذاری که انجام داده اید را دریافت کنید.

۲. اقامت قبرس شمالی از طریق تحصیل در دانشگاه

در این اواخر، تحصیل در قبرس شمالی رشد خیلی خوبی داشته است

و هر دانشجو با کسب مجوز پذیرش از دانشگاه‌ مربوطه، می‌تواند اقدام به اخذ ویزای تحصیلی کشور قبرس شمالی نماید.

البته لازم است بدانید اخذ پذیرش تحصیلی از بهترین دانشگاه های قبرس، اجازه اقامت را تنها تا پایان دوره تحصیلات دانشجو رو فراهم می‌کند.

درنتیجه، این نوع اقامت موقتی بوده و با پایان تحصیلات، فرد موظف است ظرف مدت حداکثر ۳ ماه کشور قبرس شمالی رو ترک کند.

مزایای ادامه تحصیلات در قبرس

  • تحصیل بدون ارائه مدرک زبان امکان پذیر است.
  • هزینه تحصیل در قبرس متعادل و به صرفه می باشد.
  • اجازه کار دانشجویی ۲۰ ساعت در هفته وجود دارد و دانشجویان می توانند در کنار تحصیلات با انتخاب یک شغل مناسب می توانند مخارج تحصیلات و زندگی خود را تامین کنند.
  • بورسیه های تحصیلی بالای ۵۰ درصد برای افراد علاقه مند وجود دارد.

۳. گرفتن اقامت دائم قبرس با خرید ملک

نکته ای که شاید بسیاری افراد از آن اطلاعی ندارند، این است که می‌توان با خرید یک ملک در قبرس اقامت دائمی این جزیره را دریافت کرد. برای انجام این کار و یا انجام هر گونه فرایندهای معاملاتی دیگر سعی کنید حتما از افراد و یا دفاتر مهاجرتی که وکیل مهاجرتی دارند، کمک بگیرید تا بتوانید به صورت اصولی و قانونمند پیش بروید. در چنین شرایطی شما دو انتخاب دارید: اول آنکه می توانید خودتان شخصا به قبرس سفر کنید و ملک مورد نظرتان را خریداری نمایید و یا میتوانید از یک وکیل کمک بگیرید‌. البته در هنگام انتخاب دفاتر و یا خرید ملک دقت و توجه لازم را مدنظر داشته باشید تا مورد هدف افراد سودجو قرار نگیرید و بتوانید ملک مناسبی را با کمترین قیمت و کمترین واسطه خریداری نمایید.

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

۱. مراحل قانونی ساده و آسانی که به سرعت طی می شود.

۲. خرید و فروش ملک و اجاره آن در قبرس شمالی به پوند هست و میی توان از این طریق درآمد خوبی کسب کرد

۳. در سال ۲۰۲۲ کشور قبرس شمالی از طرف مجله فوربز به عنوان بهترین مقصد برای سرمایه گذاری و خرید ملک انتخاب گردیده است و از این جهت برنامه های بسیاری در جهت رشد و بهبود آن در نظر گرفته شده است.

۴. با خرید ملک در قبرس می توانید به عنوان سرمایه گذار اقامت این کشور رو دریافت کنید و همچنین یک حساب بانکی در این کشور داشته باشید.

۵. با پیش خرید کردن واحد های آپارتمانی میتونید یه سرمایه گذاری دو سر برد و پر سود داشته باشید.

خرید ملک در قبرس شمالی بهتر است یا قبرس جنوبی؟

قبرس شمالی و قبرس جنوبی دو منطقه مجزا محسوب می شوند که دولت ها و ارزهای مختلفی نسبت به یکدیگر دارند. به همین دلیل قیمت ملک در این منطقه به طور قابل توجهی متفاوت می باشد.

جمع بندی

همانطور که میدانید، امنیت در پروسه اقامت یکی از مهمترین فاکتورهای مهم برای مهاجران به شمار می‌رود. شما میتوانید با بررسی ویژگیهای مدنظر، بهترین و مناسب ترین دفتر مهاجرتی را انتخاب کنید. به عنوان مثال سایت قبرس چی ghebreschi.com (دیوار قبرس سابق) که دقیقا مشابه سایت دیوار ایران هست و مرجع معاملات بدون واسطه به شمار میرود، در حال حاضر یکی از امن ترین دفاتر اطلاع رسانی و مشاوره بی طرف و صحیح مستقر در ایران و کشور قبرس میباشد که با پشتیبانی و راهنمایی حرفه ای در قبل و بعد از مهاجرت، از ابتدای اخذ بلیط گرفته تا آفرهای سرمایه گذاری، قوانین کار، ثبت شرکت، پیدا کردن کار، مدارس یا دانشگاه فرزندان، خرید ماشین، لوازم منزل، مایحتاج زندگی در کنار شما خواهد بود. همچنین جهت اقامت از طریق خرید ملک، شما را مستقیما به فروشنده یا کمپانی سازنده ارتباط میدهد و شما میتوانید

Share