شهردار کومله خواستار شد؛

خدمات عمومی باید به مدیریت شهری واگذار شود | درخواست افزایش اختیارات شوراها

مهدی پور خواستار افزایش اختیارات مدیریت شهری شد و گفت: خدمات عمومی نظیر آب، برق، فاضلاب و… باید به شورای شهر و شهرداری ها واگذار شود تا دست مدیریت شهری بازتر باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، منوچهر مهدی پور شهردار کومله با تبریک نهم اردیبهشت روز ملی شوراها اظهار کرد: شوراها عمر جوانی دارند و در اصل ششم و هفتم قانون اساسی ما آمده که امور شهر و روستاها به اعضای شورای شهر واگذار شود.

مهدی پور در ادامه شوراها را تجلی حضور مردم در عرصه تصمیم گیری و مسائل امور شهری دانست و گفت: اعضای شورا باید پاسخگوی مردم باشند که کار بسیار سختی است.

وی خواستار افزایش اختیارات مدیریت شهری شد و گفت: خدمات عمومی نظیر آب، برق، فاضلاب و… باید به شورای شهر و شهرداری ها واگذار شود تا دست مدیریت شهری بازتر باشد.

صادق عظیمی رئیس شورای شهر کومله نیزبا قدردانی از اعضای شورا و شهردار کومله اظهار کرد: جشنواره بهار نارنج را پیش رو داریم که علاوه بر میهمانهای استانی و ملی با حضور میهمانان خارجی نیز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه از طریق نماینده شهرستان امتیاز قابل توجهی برای شهر و شهرداری دریافت نکردیم، تصریح کرد: امیدوار هستیم که با حضور آقای لاهوتی در مجلس آینده بتوان اعتبارات بیشتری را برای کومله اخذ کرد.

Share