نهم اردیبهشت روز ملی شوراها

نهم اردیبهشت روز ملی شوراها، نهاد مقدسی که در راستای عمل به آیه «و امرهم شورا بینهم» و اجرای اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی بنا نهاده شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، محمد باقری هره دشت رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گیلان روز ملی شوراها را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

نهم اردیبهشت روز ملی شوراها، نهاد مقدسی که در راستای عمل به آیه «و امرهم شورا بینهم» و اجرای اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی بنا نهاده شده است تا با مشارکت و حضور گسترده ملت ایران، نیل به اهداف عالیه نظام میسر شود.

با نگاهی به آموزه‌ها و تعالیم دینی می‌توان دریافت که تأکید بر شور و همفکری و واگذاری امور به مردم، نشان دهنده اهمیت موضوع شورا در دین مبین اسلام و اهتمام جمهوری اسلامی ایران به این امر موکد می‌باشد که در سال‌های پس از انقلاب اسلامی به نحو شایسته‌ای پیگیری و بر آن ممارست گردیده تا با تفکر مشورت و حق تعیین سرنوشت و تکیه بر اصل وظیفه شناسی و دانش محوری، همواره نظاره‌گر کشور در مسیر  پیشرفت، آبادانی و سربلندی باشیم.

اینجانب سالروز تاسیس شوراها که نشان از تعمیق مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی ایران دارد را به خدمتگزاران بی منت که در لباس عضویت در شوراهای شهر و روستا توفیق خدمت به مردم را دارند تبریک و تهنیت عرض نموده و همدلی و هم افزایی بیش از پیش این نهاد ارزشمند در راستای خدمت رسانی به مردم را از خداوند متعال مسالت می نمایم.

محمد باقری هره دشت
رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان گیلان

Share