با خرید بیزینس در کشور استرالیا اقامت دائم این کشور را به‌دست بیاورید

موسسه مهاجرتی ویزاپیک یکی از برترین آژانس‌های مهاجرتی در ایران است که می‌توانید برای خرید بیزینس در کشورهای خارجی از خدمات آن استفاده کنید.

راه‌اندازی کسب و کار در کشور استرالیا با خرید بیزینس در این کشور

کشور استرالیا همواره یکی از مقاصد ایرانیان برای مهاجرت و راه‌اندازی کسب و کار بوده است. راه‌اندازی و مدیریت کسب و کار در کشور استرالیا کار چندان ساده‌ای نیست و باید برای این کار از شرایطی برخوردار باشید. اما منظور از این شرایط چیست؟ آیا می‌توان با ایجاد یا خرید بیزینس در این کشور، اقامت دائم آن را کسب کرد؟ با ما در ادامه این مطلب با بررسی جواب‌های این سوالات همراه باشید.

بیزینس مورد نظر خود را در استرالیا خریداری کنید

راه‌های مختلفی برای اخذ اقامت کشور استرالیا وجود دارند. اما زمانی پیش می‌آید که شما قصد دارید تا علاوه بر مهاجرت، در این کشور درآمد مناسبی هم داشته باشید. در این حال می‌توان به سراغ کارآفرینی در این کشور رفت.

کشور استرالیا به تمام مردم جهان اعم از ایرانیان این امکان را می‌دهد که بتوانند در این کشور با ایجاد کارآفرینی و سرمایه‌گذاری، کسب درآمد کنند. برای اخذ این نوع از ویزای کشتر استرالیا باید در نظر داشته باشید که در این کشور چند نوع ویزا با کدهای مختلف وجود دارند که از جمله آن‌ها می‌توان به ویزای ۱۸۸ مناسب برای سرمایه‌گذاری در این کشور اشاره کرد.

راه‌اندازی یک کسب و کار آن هم در یک کشور خارجی مانند استرالیا، دردسرهای خاص خود را دارد. همچنین هزینه‌ای هم که باید برای این کار در نظر بگیرید، ممکن است بیشتر از سرمایه‌تان باشد و سختی بسیاری را در این راه تجربه کنید. پس باید چه‌کار کرد که بتوان همزمان اقامت استرالیا را دریافت کرد و در این کشور درآمد داشت؟

خرید بیزینس در استرالیا جواب سوال شما است. بیزینس‌هایی در کشور استرالیا هستند که راه‌اندازی شده و به ثبات رسیده‌اند.

خرید یک بیزینس فعال می‌تواند امتیازات بسیاری را برای شما به همراه داشته باشد. از جمله فواید خرید این کسب و کار می‌توان به این اشاره کرد که شما دیگر نیازی به دردسر کشیدن برای دریافت مجوزهای لازم از وزارت‌ها و بانک‌های مختلف برای راه‌اندازی شرکت ندارید.

همچنین خرید یک کسب و کار فعال می‌تواند ریسک ورشکستگی بسیار پایین‌تری را هم به همراه داشته باشد. البته این موضوع در گروه مدیریت درست است. یکی دیگر از مزایای خرید این بیزینس‌ها این است که وقتی یک بیزینس فعال و در حال رشد است، یعنی در حساب‌های ان نقدینگی وجود دارد که از آن‌ها درآمد کسب می‌شود. حال هرچه تجارت مد نظر شما بزرگ‌تر باشد، درآمدی هم که از سوی آن کسب می‌کند، بیشتر است.

تعیین ارزش بیزینس

زمانی که برای خرید بیزینس مورد نظر اقدام می‌کنید، باید به این موضوع فکر کنید که ممکن است قیمت اعلام شده از سوی فروشنده بیشتر از ارزش واقعی برند باشد. در این صورت ممکن است شما به جای صورت، دچار ضرر شوید. از این رو پیش از خرید برند، ابتدا ارزش آن را برآورد کنید.

شرایط مهاجرت به کشور استرالیا از طریق خرید بیزینس

برای مهاجرت به کشور استرالیا و اقامت در این کشور شرایطی در نظر گرفته شده است. اگر قصد خرید یا راه‌اندازی بیزینس در استرالیا را دارید، باید به این نکته توجه کنید که در این کشور شما باید سنی کمتر از ۵۵ سال داشته باشید. همچنین داشتن مدرک تسلط به زبان انگلیسی نیز از ملزومات به شمار می‌رود.

آزمون‌های زبان انگلیسی متعددی وجود دارند که شما می‌توانید برای دریافت مدرک زبان انگلیسی به سراغ آن‌ها بروید. از جمله این آزمون‌ها می‌توان به آزمن ایلتس اشاره کرد که برای این آزمون حداقل نمره ۶ در نظر گرفته شده است. اگر شما نمره بالاتری در این آزمون کسب کنید، به مراتب شانس بیشتری را برای پذیرش ویزای استرالیا خواهید داشت.

زمانی که قصد خرید یک بیزینس را دارید، باید بتوانید درباره آینده کسب و کار مورد نظر، طرح تجاری را آماده کرده و به سفارت استرالیا ارائه کنید. طرح تجاری شما باید یک طرح ابتکاری و خاص باشد که بتواند آینده کسب و کار را تضمین کند.

یکی دیگر از شرایط مهاجرت به استرالیا تمکن مالی است. شما باید حداقل ۲۰۰ هزار دلار استرالیا را به عنوان سرمایه اولیه کسب و کار به همراه داشته باشید. اما برای خود و همسرتان نیز باید حداقل ۸۰۰ هزار دلار استرالیا را کنار بگذارید.

مسئله‌ای که در این میان برای اخذ اقامت کشور استرالیا وجود دارد این است که شما بر اساس امتیازات کسب‌شده خود با توجه به توانایی‌هایی که دارید، اقامت استرالیا را کسب می‌کنید. در نظر داشته باشد که حتی سن شما هم می‌تواند روی امتیاز مورد نظر برای اخذ ویزا تاثیرگذار باشد.

برای مهاجرت به کشور استرالیا باید بتوانید حداقل ۶۵ امتیاز کسب کنید. برای محاسبه شرایط، شما می‌توانید در سایت‌های مختلف، شرایط امتیازدهی را مطالعه کرده و امتیاز خود را برآورد کنید، یا اینکه می‌توانید با تماس با کارشناسان آژانس‌های مهاجرتی، از نمره‌‌دهی سفارت استرالیا مطلع شوید.

شرایط اقامت در کشور استرالیا از طریق خرید بیزینس

پس از این که توانستید ویزای کارآفرینی ۱۸۸ کشور استرالیا را دریافت کنید، نوبت به این می‌رسد که بتوانید شرایط اقامت استرالیا را فراهم کنید. از جمله شرایطی که برای اقامت در کشور استرالیا وجود دارد، می‌توان به این اشاره کرد که شما در مدت اقامت خود نباید از قوانین کشور استرالیا سرپیچی کنید. سرپیچی از قوانین اقامت نه تنها در استرالیا، بلکه در همه جای دنیا باعث ابطال اقامت شما می‌شود.

پس از خرید بیزینس مورد نظر، نوبت به ارائه تعهدنامه برای پیشرفت آن می‌رسد که اقامت شما به آن وابسته است. شما تعهد می‌دهید که تا ۴ سال کسب و کارتان رشد داشته باشد و حتی یک‌روز هم به دلیل مشکلات مالی تعطیل نشود.

پس از چهار سال بدون وقفه کارکردن کسب و کار شما، نوبت به این می‌رسد که بتوانید اقامت دائم استرالیا را دریافت کنید. اقامت دائم استرالیا دیگر محدودیت زمانی ندارد و شما می‌توانید به راحتی باقی عمر خود را بدون هیچ محدودیتی در این کشور بگذرانید.

شما پس از اینکه اقامت دائم کشور استرالیا را به‌دست آوردید، می‌توانید نسبت به فروش کسب و کار خود اقدام کنید. در این حالت اقامت دائم شما از بین نمی‌رود و می‌تواند همچنان در کشور استرالیا اقامت داشته باشید.

کانگروز؛ مشاور مطمئن شما در امور مهاجرتی

ایرانیان بسیاری همواره قصد سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی کسب و کار در کشورهای خارجی از جمله استرالیا را داشته‌اند. کشور استرالیا این امکان را به شما می‌دهد که با سرمایه‌گذاری در کسب و کار به مدت چهار سال، بتوانید اقامت دائم این کشور را اخذ کنید.

راه‌اندازی کسب و کار در کشورهای خارجی می‌تواند سختی‌های بسیاری را به همراه داشته باشد. از جمله این سختی‌ها می‌توان به مشکلاتی که شما در حین دریافت مدارک لازم به آن‌ها بر می‌خورید اشاره کرد؛ در حالی که خرید یک بیزینس فعال این دردسرها را ندارد. از این رو اگر قصد خرید بیزینس در استرالیا را دارید، بهتر است برای این کار از یک آژانس مهاجرتی برتر در این زمینه مشورت بگیرید.

موسسه مهاجرتی ویزاپیک یکی از برترین آژانس‌های مهاجرتی در ایران است که می‌توانید برای خرید بیزینس در کشورهای خارجی از خدمات آن استفاده کنید. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات متنوع این آژانس مهاجرتی، به وب‌سایت این موسسه مراجعه کرده یا با کارشناسان مجرب این مجموعه تماس برقرار کنید.

Share