مستند همه ماجرای آیلار حقّی

اعترافات همراهان آیلار حقی دختر جوان تبریزی؛ مشروبات الکلی مصرف کرده بودند

رسانه‌های ضد ایرانی و معاند در دو روز گذشته با تمرکز بر تبریز تلاش داشتند پروژه کشته سازی‌های خود را با رمز‌های “علی عراقی” و “آیلار حقی” از تبریز ادامه دهند، اما ناکام ماندند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از صداوسیما، آنها این بار هم فوت آیلار حقّی را دستاویز خود کردند و با دروغ پردازی و فریب‌های رسانه‌ای لو رفته در صدد تحریک عواطف مردم هستند؛ امّا ببینیم حقیقت ماجرا چیست؟

روایت جزئیات سقوط «آیلارحقی»

این دانشجوی دانشگاه آزاد علوم پزشکی تبریز که اصالتا ملکانی است، شب‌هنگام ۲۵ آبان در داخل گودبرداری یک ساختمان سقوط می کند و متاسفانه جان خود را از دست می دهد.
کارشناس اورژانس استان با اشاره به اینکه «حدود ساعت ۲۲ شب یک مورد سقوط غیرهمتراز اعلام شد که تا ۱۰ دقیقه رسیدیم؛ حادثه دیده تنفس داشت ولی فاقد هوشیاری و روبه شکم افتاده بود و شکمش متورم شده و خونریزی داخلی داشت.»

علیلو دادستان تبریز هم در این خصوص گفت: «بعد اطلاع از فوت دختر خانمی در حوالی برج شهران تبریز بر اثر سقوط به محل گودبرداری، دستورات قضایی لازم برای بررسی علل فوت و عوامل موثر در آن و مسببین احتمالی صادر شد و اقدامات تحقیقی با پیگیری پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی انجام گرفت.

انتشار تصاویر دوربین های برج شهران تبریز از لحظه ورود آیلار حقی به محوطه مجتمع

دوربین های مدار بسته برج شهران تبریز نشان می دهد آیلار حقی شب ۲۵ آبان از یک خودروی سواری مقابل مجتمع پیاده می شود. وی به علت مصرف برخی اقلام غیر مجاز در حالیکه تعادل ندارد به سمت محوطه مجتمع می رود و متاسفانه به داخل گودال بزرگ ساختمانی که در مجاورت مجتمع در دست ساخت و ساز است سقوط می کند. رسانه های ضد ایرانی و معاند با کشته سازی وی مدعی شده بودند وی در جریان اغتشاشات تبریز تیر خورده و کشته شده است.

اعترافات همراهان آیلار حقی دختر جوان تبریزی

بر اساس اعترافات فردی که آیلار با خودروی وی به برج شهران منتقل شده، این دختر جوان به خانواده خود گفته بود به باشگاه می رود. آیلار و دو همراه پسر، مشروبات الکلی مصرف کردند و آیلار موقع برگشت، تعادل نداشت. در تصاویر دوربین های برج شهران نیز کاملاً مشخص است که وی تعادل ندارد و به علت مصرف بالای مشروبات الکلی تلو تلو حرکت می کند.

واکنش پدر آیلار حقی به حواشی تشییع جنازه دخترش

فوت دخترم ربطی به اغتشاشات اخیر ندارد. پدر آیلار حقی در گفتگوی ویدیویی گفت: رسیدگی به فوت دخترم را به مراجع قضایی سپرده ام. فوت او ربطی به حوادث اخیر ندارد. از کسانی که امروز مراسم تشییع جنازه دخترم را متشنج کردند بیزارم.

این دومین کشته سازی رسانه های ضدایرانی و معاند در تبریز از دیروز تاکنون بود. در کشته سازی نخست تلاش داشتند فوت علی عراقی جوان تبریزی را که بر اثر سقوط از ارتفاع در منطقه باغمیشه تبریز جان باخته بود، مرتبط با اغتشاشات جلوه دهند که موفق نشدند.

Share