بازداشت سومین عضو شورای شهر تبریز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام و المسلمین مظفری گفت: سومین عضو شورای شهر و یکی از معاونین شهردار تبریز بازداشت شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،به نقل از میزان ،حجت الاسلام و المسلمین مظفری گفت: سومین عضو شورای شهر و یکی از معاونین شهردار تبریز بازداشت شدند.

dast-11-193حجت الاسلام والمسلمین حکمتعلی مظفری اظهارکرد: سومین عضو شورای شهر و یکی از معاونین شهردار تبریز بازداشت شدند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی در ادامه افزود: اعضای شورای شهر از مجموعه شهرداری و تعدادی از دلالان بیرون این مجموعه احضار و برای آنهایی که اتهام متوجه شان بود، قرار بازداشت صادر شد.

پیش از این دو عضو شورای شهر تبریز به اتهام تبانی و اخذ رشوه دستگیر و برای آن‌ها پرونده تشکیل شده بود. حجت‌الاسلام والمسلمین «حکمت علی مظفری»  در این باره اظهار کرد: برای این افراد به اتهام تبانی و اخذ رشوه پرونده تشکیل شده است و پرونده تعداد دیگری نیز در این زمینه در دست بررسی است و چنانچه نیاز به دستگیری و بازداشت باشد این امر صورت می‎گیرد.

وی ادامه داد: این پرونده مرتبط با پرونده‎ای است که در آن یکی از اعضای شورای شهر تبریز با اخذ رشوه از مجموعه کارکنان شهرداری به آنها قول انتصاب در برخی پست‌های شهرداری را می‌داده و از طریق تبانی پیشنهادات مورد نظر آنها را پیگیری کرده است.

tel final1

Share