معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفای گیلان؛

با شناسایی منبع تامین آب پایدار، به روستای طالکوه بخش خورگام آبرسانی می‌شود

مازیار غلامپور، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گیلان در برنامه لوجنک شبکه باران در خصوص مشکل آب شرب روستای طالکوه بخش خورگام شهرستان رودبار گفت: با شناسایی منبع تامین آب پایدار، عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به ۷۰ خانوار این روستا آغاز می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب گیلان در برنامه لوجنک شبکه باران در خصوص مشکل آب شرب روستای طالکوه بخش خورگام شهرستان رودبار گفت: با شناسایی منبع تامین آب پایدار، عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به ۷۰ خانوار این روستا آغاز می‌شود.

مازیار غلامپور با بیان اینکه بخش خورگام دارای ۳۰ روستای بالای ۲۰ خانوار است که تعداد ۱۵ روستا تحت پوشش شبکه آبرسانی هستند، گفت: ۸۲ درصد جمعیت بخش خورگام در این ۱۵ روستا سکونت دارند و از نعمت آب شرب سالم و بهداشتی برخوردارند.

وی با اشاره به اینکه بخش خورگام به دلیل شرایط خاص زمین‌شناسی منطقه از سفره‌های آب زیرزمینی بی‌بهره بوده و امکان استحصال آب از طریق حفر چاه عمیق وجود ندارد، افزود: به منظور تامین آب شرب روستاهای این بخش استفاده از چشمه‌های موجود در منطقه بعنوان تنها منبع تامین آب شرب سالم و بهداشتی در دستور کار شرکت آب و فاضلاب گیلان قرار گرفته است.

غلامپور تصریح کرد: امیدواریم با همکاری اعضای محترم شورای اسلامی روستای طالکوه با تیم کارشناسی این شرکت در تعرفه چشمه‌هایی با آبدهی مناسب، طرح مطالعاتی رفع کمبود آب شرب این روستا تهیه و با تامین و تخصیص اعتبار مورد نیاز در کمیته برنامه ریزی شهرستان رودبار، هرچه سریعتر شاهد آغاز عملیات اجرایی در این روستا باشیم.

Share