مدیر امور آبفای رودسر خبر داد:

بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی از پروژه احداث تأسیسات بهداشتی فاضلاب رودسر

ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان به همراه فرماندار رودسر از محل اجرای پروژه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب رودسر بازدید نمودند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان به همراه فرماندار رودسر از محل اجرای پروژه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب رودسر بازدید نمودند.

مازیار غلامپور مدیر امور آبفای رودسر با اعلام این خبر افزود: پیش از جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان، دکتر محمدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گیلان به همراه فرماندار طی بازدید از پروژه احداث تأسیسات بهداشتی جمع آوری و تصفیه فاضلاب شاهد روند پیشرفت این پروژه بودند.

غلامپور در ادامه افزود: این طرح شامل ۱۶واحد ایستگاه پمپاژ، ۱۱.۵ کیلومتر خطوط اصلی، ۵۴ کیلومتر خطوط فرعی و یک واحد تصفیه خانه به ظرفیت نهایی ۱۰۵۰۰متر مکعب در شبانه روز و ظرفیت در دست ساخت آن ۷۵۰۰متر مکعب در شبانه روز برای مدول اول اجرایی می باشد که جمعیتی معادل ۳۸۰۰۰ نفر را تحت پوشش قرار خواهد داد.

وی با اشاره به پیش بینی عملیات اجرایی در سال ۹۶ گفت: اجرای ۱ کیلومتر خطوط اصلی و خطوط فرعی بهمراه نصب انشعابات آن در شهرک شهید انصاری و خرید ۵۰۰ مترمربع زمین برای احداث تصفیه خانه محلی ( لوکال) از اهم موارد می باشد که طبق موافقتنامه این طرح ۴۷/۲۶٪ پیشرفت فیزیکی داشته است.

Share