همرزم سردار سلیمانی در یادواره شهدای روستای زیاز اشکورات:

یادواره شهدا در واقع راه‌واره شهداست | حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای دفاع مقدس و مدافع حرم است

سردار سرتیپ حسن حسن‌نیا، همرزم سردار سلیمانی شهدا را هویت و شناسنامه ایران دانست و عنوان کرد: شهدا باب‌الحوائج هستند و یادواره شهدا در واقع راه‌واره شهداست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار سرتیپ حسن حسن‌نیا در یادواره شهدای روستای زیاز اشکورات بخش رحیم‌آباد شهرستان رودسر، امنیت و آرامش امروز کشور و ملت را مرهون خون شهدا دانست و اظهار کرد:‌ شهدا از نفس افتادند تا ما نفس بکشیم.

وی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را سیدالشهدای دفاع مقدس و مدافع حرم دانست و افزود:‌ سردار سلیمانی حق بزرگی بر گردن انقلاب، نظام، کشور و ملت هم در زمان جنگ تحمیلی، هم در جبهه مقابله با اشرار شرق کشور و هم در سوریه دارد.

همرزم شهید سلیمانی خاطرات شفاهی دفاع مقدس را گنجینه عظیم دانست و تصریح کرد: شهدا با فرمان ولایت قدم در راه شهادت گذاشتند و هرچه از عزت و اقتدار داریم از امام خمینی(ره) است. امروز نیز مقام معظم رهبری امام مقاومت هستند و فرماندهان شجاع همچون حاج قاسم سلیمانی گوش به فرمان ایشان با دشمنان مبارزه می‌کنند.

حسن‌نیا تعریف غرب از قدرت را در عِده و عُده و استعداد و تجهیزات دانست و گفت: عظمت حاج قاسم سلیمانی در این است که اقتداری بالاتر از قدرت را به رخ جهانیان کشید.

وی نام مستعار سردار سلیمانی را «حبیب» دانست و خاطرنشان کرد: حاج قاسم ولایت را گذرگاه بهشت می‌دانست و سرباز ولایت و ذوالفقار رهبری بود.

همرزم سردار سلیمانی از این شهید بزرگوار به عنوان نماد قدرت انقلاب اسلامی یاد کرد و یادآور شد: اقدام بزدلانه ترامپ دیوانه و قمارباز در شهادت سردار سلیمانی اذعان به قدرت عظیم سردار دل‌هاست.

وی شهدا را هویت و شناسنامه ایران دانست و عنوان کرد: شهدا باب‌الحوائج هستند و یادواره شهدا در واقع راه‌واره شهداست و باید ادامه‌دهنده راه شهدا و خانواده‌های شهدا در منش و روش باشیم.

Share