نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری مطرح کرد:

ابراز تاسف از سیاسی شدن نگاه‌ به حجاب و عفاف | مشکلات امروز کشور قابل حل است

رمضانی مسئله حجاب را امری ایمانی دانست و ضمن ابراز تاسف از سیاسی شدن نگاه‌ها به مسئله حجاب و عفاف عنوان داشت: امروز دشمن از تمام ظرفیت‌های خود برای ترویج ناهنجاری در جامعه استفاده می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله رضا رمضانی گیلانی عصر امروز ضمن حضور در دفتر کانون تفکر زبرالحدید در رشت، در جریان اقدامات انجام شده توسط این مجموعه صورت گرفت.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در این جلسه ضمن تقدیر از فعالیت‌های کانون تفکر زبرالحدید اظهار داشت: تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیازمند آن است که به مطالعه آن بسنده نکنیم و به دنبال عملیاتی کردن آن باشیم.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر لزوم حرکت در مسیر تحقق تمدن نوین اسلامی خاطرنشان کرد: ما برای تحقق چنین اهدافی در وهله اول باید به دنبال اولویت بندی مسائل موجود در کشور باشیم.

وی مطالبه‌گری را لازمه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب دانست و عنوان داشت: باید به این نکته توجه کنیم که مطالبه‌گری باید در قالب سازمانی منظم انجام شود تا پیگیری لازم جهت تحقق مطالبات انجام شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تغییرات ایجاد شده در نظام فکری جامعه خاطرنشان کرد: امروز لازم است تا افرادی که به دنبال مطالبه‌گری هستند، با روحیه جهادی و به دور از ناامیدی به دنبال تحقق مطالبات باشند.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اعلام اینکه نباید مشکلات امروز کشور را به بحران تعبیر کرد ابراز داشت: مشکلات امروز کشور قابل حل است و نباید از آن‌ها با تعبیر بحران یاد کرد.

آیت‌الله رمضانی امیدآفرینی را لازمه جامعه امروزی دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد ناامیدی در جامعه از جمله اقداماتی است که دشمن در راستای هنجارشکنی به دنبال ترویج آن است.

وی با بیان اینکه حضور جوانانی مانند اعضای کانون تفکر زبرالحدید سبب می‌شود تا به آینده انقلاب امیدوار شدیم گفت: حضور جوانان در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی سبب خوشحالی و امیدواری است.

عضو مجلس خبرگان رهبری مسائل فرهنگی را از جمله اولویت‌های امروز جامعه دانست و اظهار داشت: مسئله فرهنگ متاثر از آموزه‌های دینی است و برای انشاء نسخه فرهنگی باید با نگاه باز به مسائل دینی نگاه کنیم.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه طبق فرموده مقام معظم رهبری، حرکت در مسیر تحقق جهاد کبیر نیازمند تلاش فراوان است افزود: در مسیر تحقق جهاد کبیر باید صبور بود.

آیت‌الله رمضانی با تاکید بر اینکه تحقق جهاد کبیر نیازمند انسان‌هایی کارآمد است تصریح کرد: صدا و سیما می‌تواند نقش موثری در تحقق این امر ایفا کند و لازمه عملیاتی شدن آن مدیریت جهادی است.

وی مسئله حجاب را امری ایمانی دانست و ضمن ابراز تاسف از سیاسی شدن نگاه‌ها به مسئله حجاب و عفاف عنوان داشت: امروز دشمن از تمام ظرفیت‌های خود برای ترویج ناهنجاری در جامعه استفاده می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری بهره‌مندی از ظرفیت جوانان را سبب پیشبرد امور انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: آرزوی همه ما این است که پرچم انقلاب توسط مقام معظم رهبری به دستان امام زمان(عج) برسد.

Share