راه اندازی پرواز فوق العاده اصفهان به رشت و بالعکس در ایام نوروز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزامعاون عملیات هوانوردی فرودگاه گیلان از راه‌اندازی پرواز فوق العاده اصفهان به رشت و بالعکس در ایام نوروز خبر داد. مهندس محمد میرزایی راجعونی  گفت: پرواز اصفهان به رشت و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی صنایع هواپیماسازی ایران(هسا) در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته از فرودگاه رشت به مقصد اصفهان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزامعاون عملیات هوانوردی فرودگاه گیلان از راه‌اندازی پرواز فوق العاده اصفهان به رشت و بالعکس در ایام نوروز خبر داد.

مهندس محمد میرزایی راجعونی  گفت: پرواز اصفهان به رشت و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی صنایع هواپیماسازی ایران(هسا) در روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته از فرودگاه رشت به مقصد اصفهان انجام می‌شود.

000معاون عملیات هوانوردی فرودگاه گیلان افزود: این پروازها از ۱۹ اسفند سال جاری از مقصد اصفهان به رشت و بالعکس انجام خواهد شد و طبق برنامه اعلام شده تا ۱۴ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: پرواز اصفهان به رشت طی روزهای دوشنبه و پنجشنبه هر هفته به شماره ۵۹۱۸ ساعت ۸ و ۳۰ دقیقه از فرودگاه اصفهان حرکت و ساعت ۱۰ صبح در فرودگاه رشت به زمین خواهد نشست.

به گفته مهندس میرزایی، پرواز رشت به اصفهان نیز طی این دو روز به شماره ۵۹۱۹ ساعت ۱۱ صبح از فرودگاه رشت به مقصد اصفهان پرواز می‌کند.

وی یادآور شد؛ هم‌اکنون ۷۶ پرواز از فرودگاه رشت به مقاصد تهران، شیراز، عسلویه، بندرعباس، مشهد، کیش، اصفهان و اهواز، مدینه انجام می‌شود و تا پایان سال برنامه پروازهای فوق العاده نوروزی اعلام خواهد شد.

 

 

Share