با حضور مسئولین بخش کوچصفهان و تعدادی از مدیران مدارس؛

مراسم بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در آموزش و پرورش کوچصفهان برگزار شد

مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در آموزش و پرورش کوچصفهان با حضور مسئولین بخش کوچصفهان و تعدادی از مدیران مدارس برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در آموزش و پرورش کوچصفهان برگزار گردید.

به علت ضرورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این مراسم بدون اجتماع مردمی، در بستر شاد و تنها با حضور مسئولین بخش کوچصفهان و تعدادی از مدیران مدارس برگزار گردید.

سرهنگ محمودی، معاون هماهنگ کننده لشکر ۱۶ قدس در این مراسم اظهار داشت: آمریکایی‌ها در طول سالیان متمادی به روش‌های مختلف در سراسر جهان دست به ترور زدند، اما اینکه شهید سلیمانی خارج از مناسبات سیاسی دنیا و با اعتراف رییس جمهور آمریکا مبنی بر صدور دستور ترور به شهادت رسید، نشان از عمق کینه و دشمنی آمریکا با فرمانده رشید اسلام دارد چرا که وی تمام نقشه‌های آمریکا را نقش بر آب کرد.

وی در ادامه با اشاره به رشادت‌های شهید سردار سلیمانی، اظهار کرد: سردار سلیمانی تا لحظه آخر با توجه به اینکه بارها توسط مقام معظم رهبری تحسین شدند و مورد تقدیر قرار گرفتند و به درجات نظامی عالی رسیدند ولی عافیت طلبی را دستور کار قرار ندادند و خود را سرباز وطن می‌دانستند.

معاون هماهنگ کننده لشکر ۱۶ قدس افزود: سردار سلیمانی از مهم‌ترین نعمت یعنی سلامتی خود گذشتند و چه افتخاری برای انسان بالاتر از این هست که سرباز وطن باشد.

سرهنگ محمودی همچنین با اشاره با اینکه شهید سردار سلیمانی متعلق به جامعه بشری است که آزاده بودن و آزادگی را پیشه خود قرار دادند، تصریح کرد: باید به نسل‌های کنونی و نسل‌های آینده بگوییم این جامعه از سردارانی مثل شهید سلیمانی خالی نشده است.

Share