رئيس پليس اطلاعات و امنيت استان گیلان خبرداد

کشف انبار لوازم‌ خانگی احتکار شده در رشت

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان گیلان از کشف انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۶ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال‌ در شهرستان رشت خبر داد و افزود: در بازرسی از این انبار ۱۲۷ دستگاه انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال، ماشین لباسشویی و جارو برقی احتکار شده کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس اطلاعات و امنیت استان گیلان از کشف انبار لوازم خانگی احتکار شده به ارزش ۶ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال‌ در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ سید رسول صمدی با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اینکه فردی در رشت اقدام به دپو و احتکار لوازم خانگی کرده است، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران پس از انجام تحقیقات و اطمینان از صحت موضوع به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: در بازرسی از این انبار ۱۲۷ دستگاه انواع لوازم خانگی از قبیل یخچال، ماشین لباسشویی و جارو برقی احتکار شده کشف شد.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را ۶ میلیارد و ۹۷۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، افزود: در این راستا دو متهم ۶۱ و ۲۹ ساله برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی معرفی شدند.

Share