جعفرزاده: افرادی که ۴۰ سال پول این کشور را بردند و خوردند دلسوز شده اند!

سیاه نمایی ظلم به ملت و حاکمیت است | انقلاب مفت به دست نیامده است

نماینده رشت گفت: حواسمان را جمع کنیم انقلاب مفت به دست نیامده است که مفت از دست برود همه ما پای نظام و انقلاب و آرمان های آن تا پای جان ایستاده ایم.

 اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده مردم رشت در مجلس با اشاره به ناآرامی‌های اخیر در کشور گفت: واقعیت امر این است که در حوادثی که اتفاق افتاد به بخش های حاکمیت خیلی ظلم شد. اینطور وانمود شده بود که همه کشور را فساد در برگرفته! همه فاسدند! واقعاً این شکلی است؟ آیا همه کشور فاسدند؟ فساد وجود دارد، هیچکس هم منکر آن نمی شود. اما فساد سیستماتیک نیست.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی اظهار کرد: یعنی اگر بگویند از رأس تا ذیل کشور همه فاسدند این ظلم به کشور است، این ظلم به حاکمیت است، این ظلم به ملت است و این سیاه نمایی هایی که اخیراً اتفاق افتاد (قبل از جریانات) موجبات این را فراهم کرد که اطلاعات غلطی به مردم برسد. اعتراض هیچ اشکالی ندارد. اصل ۲۷ قانون اساسی می گوید مردم اعتراض کنند. راههای مدنی اش هم باز است. اما اغتشاش! که شما بیایید پرچم کشورتان را آتش بزنید کدام غیرت و کدام تعصب آن را قبول می کند؟

جعفرزاده ادامه داد: به بعضی از ارکان حاکمیت هم ظلم شد. هم به رهبری هم به سردار سلیمانی. بالاخره پس از مدتی که داشتیم مدعی می شدیم حداقل بین کشورهای منطقه کشور امنی هستیم با یکسری شیطنت ها و دخالت های بعضاً خارجی این آشوب­ها به پا شد و شما می دانید خسارت زدن به اموال عمومی کار خلافی ست و حتماً هم حاکمیت باید برخورد کند! و اگر این اتفاقات استمرار پیدا کند که به لطف خدا خاتمه پیدا کرده است هیچ انتظاری از باب صادرات و واردات و سرمایه گذاری نباید داشته باشیم. ما باید ثابت کنیم که کشور امنی هستیم، مشکلات وجود دارد ولی مسائل را خودمان با خودمان باید حل کنیم.

نماینده رشت با بیان اینکه نباید اجازه بدهیم برخی شعارهای ساختارشکنانه سر داده شود تصریح کرد: چطور می توانیم بگوییم افرادی که ۴۰ سال پول این کشور را بردند و خوردند و دزدیدند الان دلسوز این مردم شدند؟ و کسانی که ستون پنجم عراق بودند از منی که ترکش هنوز در کمرم است تا خیلی از شماها و بستگان شما که در راه این کشور رفتند، الان اینها دلسوز ما شدند؟

امید نباید در مردم شکسته شود

وی با بیان اینکه امید نباید در مردم شکسته شود افزود: خواهشی که دارم فریب خیلی از این مسائل را نخوریم. ما با هم در یک کشوری زندگی می کنیم که من فکر می کنم اگر واقعیت هایش گفته شود خیلی قضاوت ها فرق می کند و شاید این ضعف در ما بود که نتوانستیم واقعیت ها را خوب انعکاس بدهیم. خدماتی که نظام داد خدماتی که انقلاب داد. اتفاقات خوبی هم افتاد، طبیعی است که خیلی از کارها هم مانده است و باید با همکاری همدیگر درستش کنیم. همین جلسه ای که برقرار شده نشان امید است. امید نباید در مردم شکسته شود. کشورهایی که با ما خصومت دارند به هر دلیلی! درست یا غلط ! اینها می خواهند امید مردم از بین برود و خواهش من این است که ما حداقل در تله آنها نیفتیم. من هم نمی دانم چرا بحث یک انتخابات در کشور ما تمام نمی شود. یک انتخاباتی در سال ۸۸ شد. یک اتفاقات تلخی هم افتاد. آن را تا ۹۲ ادامه دادیم. انتخاباتش تمام شد ولی بردیمش تا ۹۴. بعدداً ۹۴ را بردیمش تا ۹۶. یک انتخابات می شود بعدش دیگر تمام می شود. همه باید دست به دست هم بدهیم این کشور را درست کنیم.

انقلاب مفت به دست نیامده است/ ولایت فقیه یک نعمت بزرگ است

جعفرزاده با اشاره به اقدامات برخی مسئولان سابق گفت: کسی که ۸ سال ۱۰ سال اینجا مسئولیت داشته حال که از حاکمیت خارج شد می­شود اپوزسیون! مردم را دعوت می کند به تجمعات. این چه کار زشتی است؟ تا روزی که مسئولیت داریم خوب مسئولیت داریم! از روزی که مسئولیت نداریم باید بنشینیم و کمک کنیم. مدیران قبل انقلاب الان چکار می کنند؟ در هر صورت بعضاً دارند کمک می کنند، فکر می کنند، فکر می دهند، یکجا حرفشان شنیده می شود، یکجا شنیده نمی شود. باز نا امید نشدند. ما همگی باید کمک کنیم تو تله دشمن نیفتیم! چون همه سوار یک قایقیم. کسی هم فکر نکند که یک گوشه قایق را سوراخ کند می تواند دیگران را خیس کند! نه!! اول از همه خودش غرق می شود. ما هم نقد داریم، انتقاد داریم! حرف داریم! خیلی هم حرف داریم! ولی همه باید کمک کنیم آرامش در کشور برقرار شود.

وی افزود: واقعاً ولایت فقیه یک نعمت بزرگ است برای کشور. برای ما مرکزیست که اجازه نمی دهد این قوا ها (سه قوا) به جان همدیگر بیفتند. خوب این یک نعمت است. خیلی از کشورهای دنیا به این نتیجه رسیده اند! تنها راه به خیال خام خودشان شکست انقلاب اسلامی این است که بر روی ولایت فقیه انگشت بگذارند. ما خون ها داده ایم. فقط هفده هزار نفر را در این کشور ترور کردند بعد این منافقین می توانند دلسوز ما باشند؟

نماینده رشت در ادامه تصریح کرد: سال ۵۷ یادتان هست؟ که بانک های ما یک شاهی نداشتند! همه را دزدیدند و بردند! کیف های خودشان را پر کردند و الان هوای شاهنشاهی به سرشان زده است. نقد داریم ولی اصل و اساس نظام و انقلاب برای ما مهم است و من خواهشی که دارم وارد این فضاها نشویم. حواسمان را جمع کنیم انقلاب مفت به دست نیامده است که مفت از دست برود همه ما پای نظام و انقلاب و آرمان های آن تا پای جان ایستاده ایم.

Share