دلنوشته نماینده رشت درباره ظهر عاشورای امسال+عکس

به گزارش گروه رصد فضای مجازی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی اینستاگرام خود درمورد اتفاقی که در روز عاشورای امسال برای او رخ داده مطلب کوتاهی را نوشته است.

به گزارش گروه رصد فضای مجازی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی اینستاگرام خود درمورد اتفاقی که در روز عاشورای امسال برای او رخ داده مطلب کوتاهی را نوشته است.photo_2016-10-15_19-28-17

در این یادداشت آمده است:

بلطف خدا هر سال مراسم ظهر عاشورا باشکوه تر از سالهای قبل برگزار می شود و با تعزیه خوانی و اجرای برنامه های متنوع در القای فرهنگ عاشورا به نسل جدید و مخصوصا جوانان بهتر عمل می شود، در چهارراه بلوار دیلمان شهرک گلسار رشت هیئت موفق روضات الحسین هرساله در ظهر عاشورا چند هزار نفر از مشتاقان دلسوز عزادار را گرد هم جمع میکند و با اجرای تعزیه، حادثه کربلا را بنمایش می گذارد. سپس نماز ظهر عاشورا و بعد نمایش سوزاندن خیمه ها و به اسیر گرفتن کاروان حسین (ع) است واقعا لحظات سوزناکی است و چندین هزار زن و مرد متاثر و گریان می شوند در این بین مریض دارها و گرفتارها برای بیمارانشان دعا می کنند. من (#جعفرزاده_ایمن_آبادی ) نزدیک خیمه نیمه سوخته ای بودم خانم جوانی این بچه را به بغل گرفته بود و دور خیمه آتش گرفته می چرخید و دعا میکرد از او پرسیدم مشکل چیست؟ گفت این نازگُل مریضی دارد همانطور که بشدت می گریست این بچه را در بغلم گذاشت من و اطرافیانم لحظات سختی را گذراندیم در حال و هوای تاثر برانگیز ظهر عاشورا و دویدن بچه های کوچک در دور خیمه ها، و لشگریان شمر ذوالجوشن با شلاق بدنبال انها و گریه و شیون و زاری مردم و حال نوزاد بیماری که مادرش بدنبال شفای عاجل اوست ! خدایا ترا بحق خون به ناحق ریخته حسین ابن علی (ع) و اشک های زینب دلشکسته و دستان بریده ابوالفضل العباس (ع) همه بیماران را شفا بده از جمله این کودک معصوم را (الهی آمین)

tel final1

Share