معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان خبر داد:

خبر شهادت مدافع حرم گیلانی از سوی فضاهای مجازی مورد تائید نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: خبر منتشر شده در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی پیرامون شهادت مدافع حرم گیلانی مورد تائید نیست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ایسنا ،معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: خبر منتشر شده در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی پیرامون شهادت مدافع حرم گیلانی مورد تائید نیست.

modafeسرهنگ عباس بایرامی با بیان اینکه از دیروز تا کنون خبری مبنی بر شهادت مدافع حرم گیلانی در استان پیچیده است، افزود: این خبر کاملا کذب است و هنوز از هیچ منبع رسمی اعلام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: خبر منتشر شده در فضاهای مجازی و شبکه های اجتماعی پیرامون شهادت این شهید مدافع حرم گیلانی مورد تائید نیست.

معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در صورت تایید شهادت مدافعین حرم، سپاه قدس آن را اعلام خواهد کرد، گفت: از کلیه رسانه ها جهت رعایت حال خانواده های این عزیزان، خواستار درج اخبار صحیح هستیم.

سرهنگ بایرامی تصریح کرد: مخاطبان شبکه های اجتماعی قبل از انتشار اخبار غیر موثق لازم است از رسانه ها و منابع مطلع نسبت به صحت اخبار اطلاع یافته تا از انتشار اخبار غیر موثق در این فضاها و شبکه های اجتماعی جلوگیری شود.

tel final1

Share