حماسه سازی اهالی دیار میرزا

حماسه غیرت مردم گیلان در زیر باران رحمت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با یوم‌الله ۲۲ بهمن خروش ملت گیلان با فریادهای “الله اکبر” آغاز شد، مردم گیلان حرکت مقتدرانه خود را از مسیرهای تعیین شده به طرف میدان اصلی تجمع بزرگ ۲۲ بهمن آغاز کردند.

پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان،استاندار و رئیس مجمع نمایندگان براي حضور پرشور در راهپيمايي

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با یوم‌الله ۲۲ بهمن خروش ملت گیلان با فریادهای “الله اکبر” آغاز شد، مردم گیلان حرکت مقتدرانه خود را از مسیرهای تعیین شده به طرف میدان اصلی تجمع بزرگ ۲۲ بهمن آغاز کردند.

۳۶پیام مشترک نماینده ولی فقیه در گیلان،استاندار و رئیس مجمع نمایندگان برای حضور پرشور در راهپیمایی کبوتر نیز به مناسبت سی‌ و ششمین بهار آزادی در آسمان رشت به پرواز درآمده است و محل تجمع راهپیمان رشتی نیز با پرچم آمریکا و اسرائیل مفروش شده است.

شرکت کنندگان در راهپیمایی با سر دادن شعارهایی علیه مستکبران و قدرت‌های خودکامه و سلطه‌گر شوریده و در رأس آن‌ها آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی، نابودی نظام کفر و طاغوت و سلطه و در رأس آن اسرائیل غاصب را فریاد می‌زنند.

مردم رشت در ابتدای صبح امروز با حضور در مسیرهای شش‌گانه به صورت منسجم و یکپارچه به طرف میدان شهدای ذهاب این شهر در حرکت هستند تا در حماسه‌ای دیگر اقتدار و عظمت خود را به دنیا نشان دهند.

گیلانیان با در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی انزجار قلبی خود را از آمریکا و صهیونیست جنایتکار اعلام کردند، مردم ولایی و همیشه در صحنه گیلان، از زن و مرد، پیر و جوان، کودک و خردسال با در دست داشتن پلاکارد و پرچم‌هایی در محکومیت جنایت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی در این راهپیمایی شرکت پرشور دارند.

حضور گسترده گروه‌های مختلف مردم به ویژه جوانان و کودکان،‌ جلوه‌ای خاص به این راهپیمایی ۲۲ بهمن در گیلان داده است.

پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در آتش نفرت مردم گیلان سوخت

راهپیمایان گیلانی با حمل پارچه نوشته‌هایی با مضمون “مرگ بر آمریکا” و ” مرگ بر اسرائیل” بار دیگر با تجدید میثاق با امام راحل و رهبری و آرمان‌های انقلاب و با خلق حماسه‌ای دیگر در کارنامه انقلاب اسلامی، خشم خود را از جنایات آمریکا و اسرائیل اعلام داشتند.

پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در آتش خشم مردم ولایت‌مدار گیلان سوخت.

تعدادی از راهپیمایان نیز با دست‌نوشته‌های “حضور ما، تودهنی به سران آمریکا” یاوه‌گویی سران استکبار را محکوم کردند.

مردم گیلان با شعارهای استکبارستیزانه با زبان گیلکی، تالشی و ترکی آمریکا را شیطان بزرگ خواندند.

خبرنگاران تسنیم از شهرستان‌های گیلان نیز گزارش می‌دهند که در برخی شهرها همچون رودبار، فومن، رودسر، لنگرود، آستارا، رودبار، تالش و لاهیجان به دلیل حضور پرشور مردم، مسیرهای راهپیمایی به کندی طی می‌شود.

سلام آستارا به روح خدا

همزمان با سراسر کشور مردم ولایتمدار و غیور شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور پرشور خود بار دیگر با آرمان های والای شهیدان و امام راحل و امام خامنه ای تجدید بیعت کردند.

امروز ۲۲ بهمن که سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران بود مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان مرزی بندر آستارا همزمان با سراسر کشور بار دیگر با آرمان های والای امام شهیدان و ولایت مطلقه فقیه تجدید بیعت کردند.

امروز شهرستان مرزی بندر آستارا پر از شور و هیجان است وهمه آمده اند تا بگویند هیچ ابر قدرتی نمی تواند این وحدت و همدلی ملت غیور ایران اسلامی را از آنان بگیرد.

امروز ملت مرزدار شهرستان آستارا با ندای الله اکبر و با سلام به روح خدا “حضرت امام خمینی (ره)” و با خلف صالحش حضرت امام خامنه ای تجدید میثاق کرده و اعلام داشتند که تا آخرین قطره خون پاسدار ولایت فقیه هستند.

حضور گسترده اقشار مختلف مردم اعم از اهل تشیع و تسنن در این مراسم بسیار چشمگیر است . فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در خیابان‌های آستارا طنین‌انداز شد مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان مرزی بندر آستارا با حضور پرشور و انقلابی خود در راهپیمایی ۲۲بهمن حماسه ای دیگر آفریدند.

مرگ بر آمریکا در جنوب گیلان طنین‌انداز شد

مردم رودبار نیز با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل نفرت خود را شمرهای زمانه اعلام کردند.

جمعی از مادران شهدا نیز با دست داشتن تمثال شهدا در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ ابان و همایش بزرگ عاشوراییان استکبار ستیز حضور داشتند.

راهپیمایی دشمن‌شکن مردم شرق گیلان

امت حزب الله و شهید پرور شرق گیلان نیز در لاهیجان، رودسر، املش، سیاهکل، آستانه‌اشرفیه،دیلمان، رودبنه و سایر شهرها با برگزاری راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

در این راهپیمایی که جمع کثیری از مردم انقلابی شرق گیلان حضور داشتند با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا  انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند./تسنیم

Share