قربان‌زاده جزئیات جلسه خود با یک نماینده مجلس را افشا کرد

ادعای جنجالی رئیس سابق خصوصی سازی درباره جلسه با نماینده تبریز به صرف یک ناهار مفصل!

قربان زاده گفت: برای اولین بار افشا می کنم: آقای بیگی نماینده تبریز، ۷ آذر ۱۴۰۰ بنده را در دفتر خودشان در خ پاسداران تهران دعوت کردند و با نهار مفصلی پذیرایی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، حسین قربان‌زاده، رئیس پیشین سازمان خصوصی سازی، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس، درباره جلسه خود با احمد علیرضابیگی نوشت:

برای اولین بار افشا می کنم: آقای بیگی نماینده تبریز، ۷ آذر ۱۴۰۰ بنده را در دفتر خودشان در خ پاسداران تهران دعوت کردند و با نهار مفصلی پذیرایی کردند و در ضمن از من خواستند که شرکت ایران ایرتور (موفق ترین خصوصی سازی یک دهه اخیر) را پس بگیرم (گویا اسپانسر ایشان رقیب خریدار بوده) که من مخالفت کردم و از آن روز به بعد رفتار ایشان با بنده عوض شد. شاید اگر آن روز موافقت میکردم شاید الان در نظر ایشان بهترین رییس سازمان بودم!

این توئیت قربان زاده در واکنش به مصاحبه اخیر علیرضابیگی با روزنامه هم میهن است که گفته بود؛«من در مناظره با رئیس سازمان خصوصی‌سازی موضوع ورود افراد به مجلس را مطرح کردم و گفتم که شما صاحب چه فضیلتی هستی که این حجم از ثروت کشور به دست‌تان سپرده شده است؟ البته شما جزو فرهیخته‌ترین‌ها هستید بین افرادی که از کشتارگاه، بهشت‌زهرا (س)، تاکسیرانی و… آمده‌اند. او در مقام پاسخگویی گفت: «جواب ایشان را رهبری باید بدهد.» و جلوی چشم مردم مناظره تلویزیونی را ترک کرد. من اعلام کردم این فرد تاکنون یک آپارتمان در عمرش فروخته که ما ۹ هزار ملک بزرگ دولت را به او سپردیم تا بفروشد؟»

Share