وزیر دفاع در جمع مردم رشت

از تمام قدرت خود در مواقع لزوم و به صورت تمام عیار استفاده می‌کنیم

ملت ما هیچگاه به سمت تولید، نگهداشت سلاح های کشتار جمعی زیستی و میکروبی حرکت نمی کند اما در زمینه موشکی، سایبری و فضایی در هیچ عرصه ای محدودیت ندارد و سرمایه گذاری خواهد کرد و در مواقع لازم از انها تمام عیار استفاده می کند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر رشت ضمن گرامیداشت شهدا، اظهار کرد: درود می فرستم به مردم گیلان که هشت هزار شهید و بیست هزار جانباز به انقلاب تقدیم کردند و همیشه کمک حال نظام بودند

وی گفت: ۲۲ بهمن روز مردم و پرتو افکنی انقلاب است و در یک کلام به فرموده رهبر انقلاب ۲۲ بهمن عید غدیر نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وزیر دفاع با بیان اینکه خداوند در قرآن فرموده که سرنوشت هر ملت به دست خودش است، اظهار داشت: انقلاب ما برپایه رابطه امت و امامت است که به کمک خداوند صورت پذیرفت.

سردار دهقان با اشاره به اینکه آیات الهی بهترین تبیین از انقلاب هستند، گفت: انقلاب اسلامی ایران انقلابی الهی است.

وزیر دفاع با اشاره اینکه در طول زمان قدرت نظام افزوده می شود، تصریح کرد: کشورما در مقابله همه هجمه دشمنان ایستادگی کرد که نتیجه آن استحکام انقلاب ما است.

وی با اشاره به اسناد تاریخی، اظهار کرد: امام خمینی (ره) بارها به شاه تأکید کرد که عزت مردم را حفظ کند.

دهقان با اشاره به فساد گسترده در دوران پهلوی با بیان اینکه منابع ما توسط دشمن چپاول می شد، گفت: شاه می خواست که فرهنگ غربی را در ایران نهادینه کند که مردم این موضوع را نمی پذیرفتند.

سخنران مراسم ۲۲ بهمن رشت، مردم را پشت آرمان های امام و رهبری دانست و تصریح کرد: مردم ایران نشان دادند که همه کار برای انقلاب می کنند.

نباید در نظام اسلامی عده ای در فقر باشند

وزیر دفاع پیروی از اسلام، خدمت گزاری به مردم، وحدت و انسجام، مقابله با فقر و استکبار و ظلم ستیزی را از افتخارات انقلاب اسلامی عنوان کرد و تصریح کرد: نباید در نظام اسلامی عده ای در فقر باشند و عده ای متمول و این موضوع پذیرفتنی نیست.

وی با اشاره به اینکه انقلاب ایران انقلاب پابرهنه ها و مستضعفین بود و همه اقشار به انقلاب خدمت کردند، گفت: سنگینی انقلاب بر دوش توده مردم و مستضعفین بوده است.

سردار دهقان گفت: تمامی قدرت ها در این کشور برپایه ی انتخاب مردمی است و رهبر می فرماید رای مردم حق الناس است که این نشانه مردم سالاری دینی است.

وی ادامه داد: نظام ما به کرامت های انسانی احترام خاصی می گذارد و این موضوع در جهان به سخره گرفته می شود.

وزیر دفاع با بیان اینکه پیش از انقلاب اسلامی به کرامت های انسانی توجه نمی شد، افزود: دشمنان به دنبال هویت زدایی و ناکارآمد نشان داد کشور ما است.

همیشه قصد پرونده سازی علیه ایران را دارند

سردار دهقان با اشاره به اینکه ما در انقلاب همه چیز را برای ملت می خواهیم، اظهار داشت: ما کمک به آزادی خواهان، مستضعفین، کسانی که با ظلم مبارزه می کنند جزو مسائل ذاتی خود می دانیم.

این مسئول با بیان اینکه یگانه نظام سیاسی هستیم که تکیه به مردم و از طرف دیگر تکیه به اسلام داریم، گفت: تزلزل جوامع غربی به دلیل عدم توجه به معنویت است اما در کشور ما همه مسائل مورد نیاز مردم را مورد توجه قرار می دهد.

وزیر دفاع با اشاره به اینکه ملت ما خودش تصمیم میگیرد، افزود: در این سرمای هوا چه کسی مردم را به زور به اینجا آورده است!؟

دهقان گفت: ملت ما نگرانی ندارد و تحریم انواع دولت های غربی را تجربه کردند.

سردار دهقان با اشاره به اینکه مردم می دانند آمریکا و اسراییل و هم نشینان آنان همیشه قصد پرونده سازی برای ملت ایران است، گفت: جای تأسف است که کشوری از کودک پنج ساله را بازداشت میکند و از او می ترسد.

ایران تهدیدی برای سایر کشورها نیست

وی افزود: کجا ایرانیان تهدیدی برای کشورهای دیگر شدند!؟ آیا مسلمانان تهدیدی برای جهان هستند یا کسانی که تربیت شده‎ی آمریکا هستند!؟ چه کسی گفته این ها مسلمان هستند!؟ آیا مسلمان سر افراد را به راحتی می برد!؟ آیا مسلمان زنده زنده کسی را می سوزاند!؟

دهقان گفت: اسلام در حال تعالی و رساندن انسان به خلیفه الله است و نمی تواند این اسلام چهره ی رحمانی نداشته باشد.

وی ادامه داد: آیا کسانی که در حال حمایت از تکفیری ها هستند به غیر از آمریکا، سلفی ها، وهابیت و این خون آشام ها هستند!؟

وزیر دفاع گفت: ما امروز به عنوانی نظامی مستقل در بالاترین سطوح قدرت قرار داریم و این ملت دارای درجه رفیع و بلند مرتبه ای بین دنیا است.

وی با اشاره به اینکه کشور ما با وجود اقدامات دشمن دارای بالاترین وحدت و قدرت قرار دارد، اظهار داشت: دشمن هرکاری کرد اما این ملت با پیروی از رهبری به غیر از بانکی مشکلی دیگری در تحریم ها ندارد.

ایران در موارد مورد نیاز از همه قدرت خود استفاده می کند

وزیر دفاع گفت: ملت بزرگ، قدرتمند، متمدن و بافرهنگ ایران اسلامی هیچ گاه در هیچ مقطع زمانی اجازه نمی دهد دیگران در تصمیمات او دخالت کنند. ملت ما برای توسعه اقلام دفاعی خود متناسب با تهدیدات از هیچ اقدامی فروگذار نمی کند. ملت ما هیچگاه به سمت تولید، نگهداشت سلاح های کشتار جمعی زیستی و میکروبی حرکت نمی کند اما در زمینه موشکی، سایبری و فضایی در هیچ عرصه ای محدودیت ندارد و سرمایه گذاری خواهد کرد و در مواقع لازم از انها تمام عیار استفاده می کند.

وی اظهار کرد: ملت ما با توجه به اقتصاد مقاومتی آنچنان قدرت خود را افزایش می دهد تا دشمنان هرگز فکر مقابله با ما را به خود ندهند.

Share