عاشوری:افتتاح بیش از ۷۰ پروژه در شهرستان‏های فومن و شفت در هفته دولت

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم شفت و فومن گفت: منابع مالی دولت بسیار محدود است لذا مردم خوب ما صبر داشته باشند و با درک شرایط فعلی کشور، بدانند که شرایط مناسبی برای اجرای پروژه‏های جدید نداریم مگر اینکه درآمدهایی محقق شود تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم. ناصر عاشوری، نماینده مردم شفت […]

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم شفت و فومن گفت: منابع مالی دولت بسیار محدود است لذا مردم خوب ما صبر داشته باشند و با درک شرایط فعلی کشور، بدانند که شرایط مناسبی برای اجرای پروژه‏های جدید نداریم مگر اینکه درآمدهایی محقق شود تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.axe3686

ناصر عاشوری، نماینده مردم شفت و فومن در گفت‏وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر نمونه بارز یک مدیر اسلامی و الگوی خوبی برای دولتمردان فعلی و آینده هستند، اظهار کرد: در حقیقت ما باید خدمت‏گذاری را وظیفه بدانیم و منتی بر مردم نگذاریم و همچنین زندگی‏مان قبل و بعد از مسئولیت تغییر فاحشی نداشته باشد.

وی افزود: به دلیل ضرورت‏ها ممکن است‏ تغییراتی در نحوه اداره مسئولیت‏ها انجام گیرد اما نوع رفتار و کردارمان نباید متفاوت از زمانی باشد که مسئولیتی نداشتیم و همچنین مقام و مسئولیت‏مان طعمه‏ای برای اطرافیانمان نباشد.

عاشوری گفت: الگوهای رفتاری ما متناسب با آموزه‏های دینی است که از مکتب اسلام نشات گرفته است، بنابراین به دور از شعارزدگی خدمت به مردم را مایه افتخار خود بدانیم.

نماینده مردم شفت و فومن درخصوص پیشرفت پروژه‏های عمرانی در این شهرستان‏ها گفت: باتوجه به شرایطی که در کشور وجود دارد، نمی‏توانیم در بخش‏های مختلف مانور دهیم لذا با وجود تحریم‏ها و محدودیت منابع و ضروریت‏هایی که وجود دارد با شرایط فعلی حداقل‏ها را برای آسایش مردم عزیزمان بوجود آوریم.

وی درخصوص پروژه‏هایی که در شهرستان شفت در هفته دولت به بهره‏برداری می‏رسند، گفت: در شهرستان شفت بیش از ۴۰ پروژه در هفته دولت با حضور مسئولین شهرستان افتتاح می‏شود که جمعا بالغ بر ۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

عاشوری در ادامه افزود: پل روگذر ورودی شهر که برای روی جاده سراوان است و با هزینه‏ای بالغ بر یک میلیارد تومان، احداث پل آبنمای منطقه امام زاده ابراهیم شفت، گازرسانی به ۴ روستا و آسفالته شدن ۴۵ کیلومتری ورودی شهر که به دلیل بدی آب و هوا تخریب شده بود از جمله پروژه‏های شاخصی است که در شهرستان شفت به بهره‏برداری می‏رسد.

نماینده مردم شهرستان شفت و فومن درخصوص پروژه‏های شهرستان فومن اظهار کرد: در شهرستان فومن نیز ۳۵ پروژه بهره‏برداری می‏شود که بالغ بر ۵ میلیارد تومان هزینه‏ شده است که در این هفته با حضور مسئولین شهرستان و مردم افتتاح می‏شود.

وی ادامه داد: ۶ کیلومتر راه روستایی، برق رسانی به روستای سیاه‏کوه و گازرسانی به ۳ روستای این شهرستان از جمله پروژه‏هایی است که در شهرستان فومن به بهره‏برداری خواهد رسید.

عاشوری یادآور شد: منابع مالی دولت بسیار محدود است لذا مردم خوب ما صبر داشته باشند و با درک شرایط فعلی کشور، بدانند که شرایط مناسبی برای اجرای پروژه‏های جدید نداریم مگر اینکه درآمدهایی محقق شود تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم.

نماینده مردم شهرستان شفت و فومن تاکید کرد: مردم ما از شعور سیاسی بالایی برخوردارند و همیشه با بصیرت بالایی با مشکلات مقابله کرده‏ا‏ند و همچنین مسئولین نیز با جود چنین شرایطی نیازهای مردم ابا رفتار خوب و باحضور در مناطق مختلف در کنار مردم برطرف کنند و به دولت آقای روحانی فرصت بدهند تا شرایط بهتری برای کشور فراهم کند.

Share