آبشک:تشویق هواداران روحیه جنگندگی ما را افزایش می دهد.

به گزارش دیار میرزا هافبک تیم فوتبال داماش گیلان گفت: مطمئن باشید داماش با حمایت هواداران خود توانایی شکست استقلال را دارد.به نقل از تسنیم، آبشک درباره شکست ۳ بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و روند خوبی […]


به گزارش دیار میرزا هافبک تیم فوتبال داماش گیلان گفت: مطمئن باشید داماش با حمایت هواداران خود توانایی شکست استقلال را دارد.
به نقل از تسنیم، آبشک درباره شکست ۳ بر یک تیمش مقابل فولاد خوزستان در هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور اظهار داشت: بازی را خوب شروع کردیم و روند خوبی داشتیم اما روی اشتباهات فردی گل خوردیم. با شروع نیمه دوم خیلی زود گل دوم را دریافت کردیم که همین مسئله روحیه تیم را پایین آورد.
وی با بیان اینکه داماش در مصاف با فولاد خوزستان بد گل خورد اما بد بازی نکرد، گفت: متاسفانه به دلیل گل های بدی که دریافت کردیم بازیکنان انگیزه خود را از دست دادند. به تیم فولاد احترام می گذارم ولی ما تیم دست و پا بسته ای نبودیم.
هافبک داماش در پاسخ به این سوال که چطور می خواهند روحیه خود را برای دیدار با استقلال در هفته پنجم تقویت کنند، عنوان کرد: تا بازی با استقلال چند روز فرصت داریم و قطعا به شرایط گذشته باز می گردیم. بازی با استقلال برای داماش خیلی مهم است، چون در ۲ دیدار گذشته خانگی امتیازات را از دست دادیم و دوست نداریم در بازی با استقلال باز هم امتیاز از دست بدهیم.
آبشک درباره بازیکنان بزرگی که تیم استقلال در ترکیب خود دارد، خاطرنشان کرد: در زمین نام ها بازی نمی کنند. ما در شهر خودمان و جلوی تماشاگران مان بازی می کنیم که تشویق آنها روحیه جنگندگی ما را افزایش می دهد. آنها با تشویق های شان به ما روحیه چند برابر می دهند و واقعا یار دوازدهم داماش هستند. مطمئن باشید داماش با حمایت هوادارانش توانایی شکست استقلال را دارد.
وی درباره تعویض اش در دیدار داماش گیلان مقابل فولاد خوزستان گفت: نمی خواستم مقابل فولاد به میدان بروم چون مصدوم بودم و باید MRI می گرفتم اما با مشورتی که امیر عابدینی و افشین ناظمی با یکدیگر داشتند به این نتیجه رسیدند که مقابل فولاد بازی کنم.
هافبک داماش اضافه کرد: به تصمیم عابدینی و ناظمی احترام گذاشتم و به زمین رفتم ولی به دلیل مصدومیت نتوانستم آنطور که باید و شاید بازی کنم. اصلا از بازی خود راضی نیستم، چون نتوانستم به تیمم کمک کنم.
Share