به علت‌ عدم رعایت شئون اسلامی صورت گرفت؛

پلمب ۵ واحد صنفی متخلف در فومن و یک مجتمع اقامتی در سطح استان

فرمانده انتظامی فومن از پلمب ۵ واحد صنفی به علت‌عدم رعایت شئون اسلامی و نقض ضوابط انتظامی در این شهرستان خبر داد همچنین رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گفت: در راستای اجرای طرح نظارت بر واحدهای اقامتی و برخورد با صنوف متخلف در گیلان، از ادامه فعالیت یک مجتمع اقامتی جلوگیری شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی فومن از پلمب ۵ واحد صنفی به علت‌ عدم رعایت شئون اسلامی و نقض ضوابط انتظامی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی در تشریح این خبر اظهار داشت: با هدف صیانت از امنیت اخلاقی جامعه، تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین اصناف، طرح ۳ روزه بازدید از صنوف در شهرستان فومن اجرا شد.

وی با بیان اینکه ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در این راستا از ۶۰ واحد صنفی بازدید کردند، گفت: در این راستا از ۱۲ واحد صنفی تعهد اخذ و ۵ واحد صنفی متخلف نیز به دلیل‌عدم رعایت شئون اسلامی و نقض ضوابط انتظامی پلمب و از ادامه فعالیت آن‌ها جلوگیری شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن در ادامه با اشاره به اینکه اینگونه طرح‌ها برای مقابله با اقدامات هنجارشکنانه و اشاعه فرهنگ غربی به صورت مستمر توسط پلیس اجرا می‌شود افزود: رعایت شئون اسلامی و احترام به ضوابط انتظامی در اصناف یک ضرورت است و اداره نظارت بر اماکن عمومی با هرگونه ناهنجاری در این زمینه قاطعانه برخورد می‌کند.

این مقام انتظامی در پایان از معرفی متصدیان واحدهای صنفی متخلف با تشکیل پرونده به مرجع قضائی خبر داد و از مردم خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در اصناف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پلمب یک مجتمع اقامتی در گیلان

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گفت: در راستای اجرای طرح نظارت بر واحدهای اقامتی و برخورد با صنوف متخلف در گیلان، از ادامه فعالیت یک مجتمع اقامتی جلوگیری شد.

سرهنگ علی حیدرخواه در تشریح این خبر اظهار داشت: با هدف مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در بین واحدهای اقامتی، طرح‌های کنترل و نظارت بر این مراکز به طور مستمر از سوی پلیس اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه در این راستا ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی استان یک مجتمع اقامتی را بدلیل رفتار هنجارشکنانه و عدم برخورد با کشف حجاب پلمب کردند، گفت: مجموعه انتظامی با افرادی که موجب اشاعه اقدامات هنجارشکنانه در اماکن، معابر و مراکز عمومی می‌شوند، برخورد قاطع و قانونی می‌کند.

رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان در پایان با بیان اینکه متصدی واحد صنفی متخلف به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شد، افزود: مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

Share