فرمانده انتظامی فومن خبر داد:

دستگیری یکی از اراذل و اوباش سابقه‌دار در فومن | متهم ۳۵ ساله به مرجع قضایی معرفی شد

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی فومن از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد و افزود: متهم ۳۵ ساله به مرجع قضایی معرفی شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی فومن از دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی به عزم راسخ نیروی انتظامی و دستگاه قضایی در برخورد با اراذل و اوباش اشاره کرد و اظهار داشت: اقدامات قاطع و قانونی پلیس در راستای برخورد با مجرمان و متخلفان، سبب قانونمداری می‌شود و مؤلفه‌های امنیت را ارتقاء می‌دهد.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی رصد تحرکات اراذل و اوباش و دریافت گزارش یکی از شهروندان مبنی بر درگیری فردی با سلاح سرد با وی و مجروح شدن او، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن با بیان اینکه پس تحقیقات صورت گرفته و با اشرافیت اطلاعاتی پلیس، متهم که جزء از اراذل و اوباش بود، مورد شناسایی قرار گرفت، تصریح کرد: دستور قضائی مبنی بر دستگیری این فرد صادر شد.

این مقام انتظامی از دستگیری اراذل و اوباش مورد نظر که با اقدامات خود موجب سلب آسایش عمومی شهروندان و نیز اخلال در نظم عمومی شده بود، خبر داد و افزود: متهم ۳۵ ساله این پرونده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

سرهنگ فیضی در پایان با تاکید بر اینکه حفظ نظم و امنیت خط قرمز نیروی انتظامی است و افرادی که بخواهند آن را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد از مردم خواست در صورت مشاهده مزاحمت و شرارت توسط اراذل و اوباش، مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

Share