فرمانده انتظامی فومن خبر داد:

دستگیری عامل قدرت‌نمایی با سلاح و ترویج خشونت در فومن | متهم ۲۹ ساله به مرجع قضایی معرفی شد

سرهنگ حمیدرضا فیضی، فرمانده انتظامی فومن از دستگیری عامل قدرت‌نمایی با سلاح و ترویج خشونت در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، فرمانده انتظامی فومن از دستگیری عامل قدرت‌نمایی با سلاح و ترویج خشونت در فضای مجازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا فیضی اخلال در نظم عمومی و ارعاب شهروندان را خط قرمز پلیس و دستگاه قضائی اعلام کرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی قاطعانه و بدون اغماض با هرگونه تحرک سوء اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از یکسری اقدامات فنی، فردی را که با سلاح گرم باعث ایجاد رعب و وحشت و ترویج خشونت در شبکه‌های مجازی شده بود را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فومن با بیان اینکه پس از هماهنگی با مرجع قضائی، متهم در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده انگیزه خود را قدرت‌نمایی اعلام کرد، افزود: متهم ۲۹ ساله با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه فعالیت و اقدامات افراد شرور و اراذل و اوباش به صورت مداوم رصد می‌شود، خاطرنشان کرد: افرادی که بخواهند نظم و امنیت را خدشه‌دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

Share