با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی بررسی شد؛

استمرار رفع موانع فعالین جامعه بازاریان و بازرگانان در منطقه آزاد انزلی

علی اوسط اکبری مقدم، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست جامعه بازاریان و فعالین اقتصادی را مالکین اصلی مناطق آزاد دانست و بیان کرد: نقش بخش خصوصی در توسعه همه جانبه منطقه آزاد انزلی مشهود است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، از سلسله نشست‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی با مجموعه فعالین اقتصادی منطقه، نشست تخصصی با جامعه بازاریان و بازرگانان به منظور رفع موانع با محوریت کالای حوزه مسافری برگزار شد.

علی اوسط اکبری مقدم، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این نشست جامعه بازاریان و فعالین اقتصادی را مالکین اصلی مناطق آزاد دانست و بیان کرد: نقش بخش خصوصی در توسعه همه جانبه منطقه آزاد انزلی مشهود است و سازمان نیز با توسعه زیر ساخت‌ها بستر ورود گردشگران و با تشکیل کارگروه‌های تخصصی در راستای رفع موانع و پشتیبانی و ارائه خدمات بیش از پیش به تجار و بازرگانان اقداماتی را انجام داده و در این مسیر به منظور تسهیل‌گری در ارائه خدمات از همه پیشنهادات استقبال می‌شود.

در این نشست ضمن بررسی روند ثبت سفارش، کاهش بروکراسی اداری و تقویت فضای کسب و کار مجتمع‌های تجاری، بروزرسانی ارائه خدمات در حوزه پوشاک، مواد غذایی، بهداشتی و لوازم خانگی نیز تدوین شد.

Share