در جمع اعضای موساد و شاباک

نتانیاهو: موجودیت اسرائیل در خطر است؛ نباید اختلافات داخلی را علنی کنیم

نخست وزیر رژیم صهیونیستی که این روزها به خاطر شکست در غزه و حملات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران، متحمل فشارهای زیادی شده، امروز اذعان کرد که این رژیم از نظر داخلی، دچار اختلافات زیادی است، ولی نباید این مسئله را علنی کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از فارس، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز پنجشنبه در جریان سخنرانی بین شماری از عناصر موساد و شاباک اذعان کرد که این رژیم دچار اختلاف داخلی شده است. نتانیاهو که به خاطر شکست‌های میدانی در جنگ غزه، ناکامی در آزادسازی اسرای اسرائیلی و حملات تنبیهی جمهوری اسلامی ایران، متحمل فشارهای زیاد داخلی شده است، اذعان کرد: «ما باید اختلافات داخلی خود را پنهان کنیم؛ زیرا با یک تهدید وجودی روبرو هستیم».

وی با این ادعا که متعهد به پیروزی در برابر نیروهای مقاومت فلسطین در غزه هستند، گفت که باید با تهدیدهایی که رژیم صهیونیستی از سوی ایران روبروست، مقابله کند.

در ادامه حملات و انتقادات سیاستمداران و احزاب اسرائیلی از نتانیاهو، «آویگدور لیبرمن» رئیس حزب «اسرائیل خانه ما» ساعتی پیش به کابینه نتانیاهو حمله کرد و گفت: «کابینه نتانیاهو باید مسئولیت‌ها را بپذیرد و استعفا کند».

لیبرمن که وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی بوده و به شدت منتقد عملکرد نتانیاهو در سطح داخلی اسرائیل به ویژه جنگ علیه غزه است، به صورت کنایی به نتانیاهو گفت: «ما یک گام با پیروزی فاصله نداریم، بلکه در یک قدمی رسوایی هستیم».

وی پیش از اینهم تأکید کرد که «این دولت به پایان راهش رسیده، انتظار دارم بنی‌گانتز و اردوگاه دولت این خبر را اعلام کنند». این سیاستمدار صهیونیست تصریح کرد که با این پایان کار دولت بنیامین نتانیاهو باید انتخابات زودهنگام برگزار شود.

Share