مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان

کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند

مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان در آیین تجلیل از کارگران نمونه مطرح کرد: کارگران خط مقدم تولید برق مطمئن و پایدار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،  محمود دشت بزرگ مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با مهم خواندن کار و کارگر، گفت: کار و کارگر بسیار مهم بوده و از کرامت بالایی برخوردارند. قشر عزیز و پرتلاش کارگر باید مورد توجه و تکریم قرار بگیرند.
وی با اشاره به اهمیت کار و کارگران در متون و احادیث دینی گفت: پیامبر در جنگ تبوگ با دیدن دست پینه بسته یکی از کارگران گفت که خداوند این دست را در آتش دوزخ قرار نخواهد داد.
دشت بزرگ با اشاره به تابستان جاری پیش رو، گفت: اعتقاد داریم که تابستان پیش‌رو به منزله کارزاری است که کارکنان صنعت برق با آن روبه‌رو هستند و در این عرصه کارگران خط مقدم این کارزار می‌باشند، افرادی که بی‌وقفه در این میدان تلاش می‌کنند. کار و زحمت کارگران ارزشمند است و ما قدردان آنها هستیم.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به اینکه رضایتمندی کارگران برای شرکت یک اصل است، افزود: پارادایم فکری و ذهنی شرکت، مهیا کردن بهترین شرایط برای کارکنان، کارگران و مدیران است و همه باید تلاش کنیم تا با رسیدن به شرایط پایدار در صنعت برق، رضایتمندی مردم را در بهترین وجه تامین نماییم.
دشت بزرگ با تاکید بر اینکه نباید در اثر روزمره‌گی خسته شویم، گفت: پایداری یک سیستم نشانگر، خوب کارکردن آن سیستم برای همیشه نیست و اگر کارگران دچار روزمره‌گی و خستگی شوند بی‌شک سیستم ناپایدار خواهد شد و در کارکرد آن اختلال خواهیم داشت. با تامین پایدار و مستمر رفاه و رضایتمندی کارگران و سلامت ذهن و جسم آنان، باید پایداری سیستم را تضمین کنیم.
مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای گیلان با اشاره به سال جهش تولید با مشارکت مردم، مشارکت همکاران در فعالیت‌ها و اقدامات شرکت را ضروری عنوان کرد و گفت: کارکنان نباید تماشاگر موضوعات و سرنوشت خود باشند بلکه باید نسبت به موضوعات پیرامون خود به دقت توجه نمایند. برای رسیدن به تعالی و شرکتی سرآمد در تمامی حوزه‌ها همه باید مشارکت داشته و با ارائه پیشنهاد‌های عملی و واقع‌گرایانه به تحقق این مهم کمک نمایند.
دشت بزرگ لازمه عبور از اوج بار سال جاری را اتحاد، همبستگی و انسجام عنوان کرد و گفت: مهرورزیدن نسبت به همکار و هم نوع و ایجاد یک فضای روح بخش و صمیمی برای رسیدن به یک درک مشترک بسیار مهم بوده و لازمه موفقیت در کارهای سازمانی، عشق و محبت همکاران به یکدیگر است.
گفتنی است که در آیین تجلیل از کارگران، نماینده کارگران، چالش‌های پیش‌روی کارگران را عنوان کرد و مسئولان ارشد ضمن پاسخگویی، قول مساعد برای حل مشکلات را دادند. در پایان آیین نیز، با اهدای لوح سپاسی از تعدادی از کارگران قدردانی شد.

Share