با اسنپ پی “الان بخر بعدا پرداخت کن”

اسنپ پی، یک سرویس BNPL یا به عبارتی دیگر، “الان بخر بعدا پرداخت کن” است. با استفاده از این سرویس شما می‌توانید هرچقدر که دوست دارید خرید کنید و طی اقساط توافقی مثلا ماهانه یا هفتگی، هزینه آن را بپردازید

اسنپ پی

تا به‌ حال از اسنپ پی چیزی شنیده‌اید؟ در این مقاله قصد داریم در مورد سرویس اعتباری اسنپ پی یا همان سرویس معروف “الان بخر بعدا پرداخت کن” صحبت کنیم تا شما با خدمات ارزنده‌ای‌ که قرار است از سمت آن دریافت کنید، آشنا شوید.

سرویس الان بخر بعدا پرداخت کن، به زبانی ساده‌تر یعنی شما می‌توانید همه خریدهای مد نظر خود را همین حالا انجام دهید و هزینه آن‌ها را در یک زمان مشخص به حساب فروشنده واریز کنید. در واقع اسنپ پی را می‌توان یک سرویس اعتباری و وام فوری و لحظه‌ای درنظر گرفت که درحال‌حاضر کاربردهای آن به‌طور گسترده‌ای میان افراد رایج است.

اسنپ پی، اعتباری که همیشه و همه جا همراه شماست!

حالا که دنیای امروزمان با کاربردهای اینترنت گره خورده، همه ما به‌دنبال راه‌هایی هستیم تا به‌واسطه آن خرید سریع و آسانی داشته باشیم. مثلا دیگر نیازی نباشد که کیف خود را انباشته از پول نقد کنیم یا زمانی که با قطعی و کندی اینترنت مواجه هستیم، به صفحه پرداخت اپلیکیشن‌ها برویم و اطلاعات‌مان را وارد کنیم یا زمان زیادی هم منتظر بمانیم تا پیامک بانک برایمان ارسال شود.

اسنپ پی برای همین روزها طراحی شد. با این سرویس اعتباری، با خیالی راحت خریدهایتان را انجام دهید و پرداخت را به زمانی مشخص که وقت و حوصله کافی دارید، موکول کنید. دوست دارید بدانید این سامانه به کدام پشتوانه راه‌اندازی شد؟ همراه ما باشید.

اسنپ پی، خدمتی نوین از خانواده اسنپ

اسنپ پی، یک خدمت جدید از خانواده اسنپ است که با تخصیص اعتبار مالی (تعیین حجم اعتبار در دوره‌های زمانی معین در سال مالی) به شما این امکان را می‌دهد تا هزینه خریدهای خود را بعدا پرداخت کنید.

طراحی سرویس اسنپ پی بر پایه مدل‌های buy now، pay later است. به همین دلیل این سامانه چنین شعاری می‌دهد که “الان بخر بعدا پرداخت کن”. یعنی این سرویس اعتباری شما را از نیاز به داشتن موجودی آنی خلاصی می‌بخشد تا بتوانید تجربه دل‌پذیری از خرید خود به‌دست بیاورید.

نحوه فعال سازی سرویس اعتباری اسنپ پی

خرید با اسنپ پی

برای فعال‌سازی اسنپ پی، بعداز باز کردن صفحه سوپراپلیکیشن اسنپ، در صفحه اصلی بر آیکون «سرویس اعتباری» کلیک کنید. در مرحله بعد وارد صفحه معرفی اسنپ پی می‌شوید. بعداز خواندن شرایط و قوانین، کد ملی خود را بنویسید و روی گزینه «تایید و فعال‌کردن» کلیک کنید.

حالا وارد صفحه جدیدی می‌شوید که بعد از بررسی‌های لازم، وضعیت فعال‌سازی این سرویس برایتان مشخص خواهد شد. اگر شرایط لازم را داشته باشید، میزان اعتبار شما در این سرویس تعیین می‌شود تا بتوانید از آن برای پرداخت‌های بعد از خرید استفاده کنید.

نحوه پرداخت صورت حساب سرویس اعتباری اسنپ پی

مهلت پرداخت صورت‌حساب سرویس اسنپ پی، پایان هر ماه است. البته برای راحتی کاربران، ۵ روز ابتدای هر ماه هم به این مهلت افزوده شد. بنابراین، شما برای استفاده از این سامانه و جلوگیری از جریمه دیرکرد، فقط تا پنجم هر ماه برای تسویه بدهی فرصت دارید.

در ‌‌‌صورت عدم پرداخت صورت‌حساب در موعد مقرر، علاوه‌بر اینکه دیگر نمی‌توانید از سرویس اعتباری‌ استفاده کنید، مبلغی معادل ۵درصد از بدهی‌تان به‌عنوان جریمه به صورت‌حساب‌ افزوده خواهد شد. با گذر زمان و عدم تسویه به‌موقع بدهی، مشخصات شما به‌عنوان یک مشتری بدحساب به نهادهای نظارتی ارائه می‌شود.

راهنمای کاربردی برای استفاده از اسنپ پی

استفاده از سرویس اعتباری اسنپ پی با ۲ روش ممکن است چون در این سامانه، ۲ مدل اعتبار به کاربر داده می‌شود تا از آن‌ها استفاده کند؛ اعتبار ماهانه و اعتبار اقساطی.

در اعتبار ماهانه، کابران اسنپ پی با استفاده از محدوده اعتبار خود در طول ماه می‌توانند خرید کنند و هزینه‌های لازم را در پایان ماه بپردازند. این اعتبار برای استفاده از خدماتی همچون سفارش غذا، درخواست تاکسی و سرویس‌های پزشکی، گزینه ایده‌آل‌تری است.

در مورد اعتبار اقساطی، قضیه کمی فرق می‌کند. کاربران با استفاده از این اعتبار می‌توانند محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از مراکز آنلاینی که با فروشگاه اسنپ پی همکاری می‌کنند، بخرند و هزینه آن‌ها را به‌صورت اقساطی بپردازند.

اگر هدف شما بهره‌گیری از اعتبار ماهانه اسنپ پی است، هنگام استفاده از خدمات سوپراپلیکیشن اسنپ باید گزینه «سرویس اعتباری» را بین روش‌های پرداختی انتخاب کنید و اگر قصد استفاده از اعتبار اقساطی را دارید، بعد از انتخاب روش پرداخت اسنپ پی و واردکردن شماره‌تلفن‌تان، از محدوده اعتباری که به شما تعلق می‌گیرد، بهره ببرید.

مزایایی که سرویس اعتباری اسنپ پی برای خریداران دارد

اسنپ پی به‌عنوان نخستین سرویس ارائه‌دهنده خدمات “الان بخر بعدا پرداخت کن” در سال ۱۳۹۹ راه‌اندازی شد و در طول چند سال فعالیت خود به‌سمت خلق تجربه‌های آسان خرید گام برداشت. مواردی که در ادامه بیان می‌کنیم، مزایایی هستند که این سرویس برای کاربران به ارمغان آورد.

  • خرید اقساطی بدون نیاز به چک یا سفته: فرایند پرداخت اقساطی به ساده‌ترین شکل ممکن انجام می‌شود. بدون این‌‌که کاربران نیازی به چک یا سفته داشته باشند.
  • عدم دریافت سود در خریدهای اقساطی: علت این‌‌که خیلی از افراد به‌سراغ خریدهای اقساطی نمی‌روند، نگرانی آن‌ها بابت هزینه اضافی است که باید به‌عنوان سود بپردازند. اما هزینه محصولات و خدماتی که ازطرف اسنپ پی به‌فروش می‌رسد، شامل هیچ‌گونه سودی نخواهد بود و کاملا با هزینه‌ای که به‌صورت نقدی باید بپردازید، یکسان است.
  • تنوع محصولات و فروشگاه‌های همکار با اسنپ پی: بیش از ۳۵۰ فروشگاه آنلاین با اسنپ پی همکاری می‌کنند. این فروشگاه‌ها ارائه‌دهنده کالاها و خدمات متنوعی ازجمله لوازم دیجیتال، لوازم‌ آرایشی و بهداشتی، پوشاک، لوازم‌خانگی، طلا و جواهرات هستند.
  • مدیریت امور مالی: خرید قسطی و پرداخت بخش اندکی از کالا، به افراد کمک می‌کند تا بدون از دست‌ دادن یکباره بودجه خود، یک برنامه‌ریزی مالی مناسب داشته باشند.

مزایایی که سرویس اعتباری اسنپ پی برای فروشگاه ها دارد

استفاده از سرویس اعتباری نه‌تنها برای مشتریان بلکه برای مراکز فروش هم منفعت‌های زیادی دارد. در واقع امروز، عموم تجارت‌های آنلاین به‌واسطه استفاده از این سرویس، فروش بیشتری را تجربه می‌کنند چون از این‌ طریق، دیگر از عدم تکمیل نهایی خرید مشتریان به‌دلیل کمبود موجودی خبری نیست.

از طرف ‌دیگر، خدمات سرویس‌های اعتباری از این پتانسیل برخوردار است که مشتریان را وفادار کند. با توجه به این‌‌که خریداران به‌واسطه حذف گزینه پرداخت اولیه سنگین، مشتریان را تشویق می‌کند تا خریدهای خود را کامل، و انعطاف‌پذیری بیشتری را در این راستا تجربه کنند، آن‌ها هم از کسب‌وکارهایی که از خدمات سرویس‌های اعتباری بهره می‌برند، حمایت خواهند کرد.

جمع‌بندی

اسنپ پی، یک سرویس BNPL یا به عبارتی دیگر، “الان بخر بعدا پرداخت کن” است. با استفاده از این سرویس شما می‌توانید هرچقدر که دوست دارید خرید کنید و طی اقساط توافقی مثلا ماهانه یا هفتگی، هزینه آن را بپردازید. یکی از دلایلی که موجب محبوبیت این سامانه بین مشتریان شد، عدم دریافت سود و کارمزد درازای استفاده از آن است.

یکی از فروشگاه‌هایی که با اسنپ پی همکاری می‌کند، اسنپ شاپ است. شما می‌توانید هرگونه محصول یا خدمات مورد نیاز خود را از این فروشگاه دریافت کنید و هزینه آن را بعدا به‌واسطه اسنپ پی بپردازید. در اینجا ۲ مزیت برایتان فراهم است؛ تجربه خریدی لذت‌بخش با اسنپ شاپ و پرداختی آسان با یک سرویس اعتباری پیشرفته.

Share