قدردانی از معاونت اقتصادی استانداری گیلان در اختتامیه اکسپو ۲۰۲۴

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و راهبر ارائه زنجیره‌های ارزش راهبردی استانداری گیلان بواسطه عملکرد این حوزه در نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی کشور (ایران اکسپو ۲۰۲۴) برتر شناخته و تقدیر شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در آیین پایانی ششمین نمایشگاه بین المللی توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (ایران اکسپو ۲۰۲۴) که عصر امروز (چهارشنبه) در محل نمایشگاه دائمی تهران برگزار شد، از سوی معاونت اقتصادی وزارت کشور از حسین محمدیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان و راهبر ارائه زنجیره‌های ارزش راهبردی در گیلان بواسطه عملکرد برتر و قابل تقدیر بین استان‌های کشور، با اهدای لوح قدردانی شد.

حسین محمدیان با بیان اینکه در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ بالغ بر ۱۵۰ درخواست از کشورها و استانهای مختلف برای سرمایه‌گذاری در استان داشتیم، افزود: از این میان بیش از ۱۵ سرمایه گذار از کشورهای مختلف از جمله حوزه دریای خزر و خلیج فارس بود که تفاهم نامه‌هایی هم در این رابطه امضا شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان تصریح کرد: بعد از اتمام نمایشگاه همکاران ما در حوزه اقتصای برای تک تک این متقاضیان سرمایه‌گذاری وقت گذاشته و موضوعات را بررسی می‌کنند.

محمدیان با قدردانی از حمایت‌ها و هدایت‌های ارشمند دکتر عباسی استاندار گیلان گفت: در این نمایشگاه هم با حدود ۲۰ بسته و موقعیت سرمایه‌گذاری به ارزش بیش از ۹۰ همت آماده شده در حوزه‌های مختلف دارای ظرفیت استان حضور یافتیم.

وی تصریح کرد: در عین حال بیش از ۱۰۰ طرح سرمایه‌گذاری و ظرفیت جدی استان در سایت استانداری و حوزه سرمایه‌گذاری اقتصاد و دارایی ما به فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران پیش از این عرضه شده است و این نمایشگاه هم فرصتی برای ارائه مستقیم این ظرفیت‌ها بود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان در ادامه همه سرمایه گذاران برای حضور و انجام فعالیت تولیدی و اقتصادی در استان گیلان دعوت کرد و گفت: به منظور تسهیل سرمایه‌گذاری و رفع موانع نیز طبق برنامه ریزی‌های انجام شده با همه توان تلاش می‌کنیم فضای کسب و کار برای آن‌ها را بهبود و ارتقا بخشیم.

محمدیان تصریح کرد: تکمیل زنجیره ارزش در بخش تولید تا صادرات بخشی از ظرفیت‌های صنایع استان هم در این طرح‌های سرمایه‌گذاری دیده شده است که می‌تواند ضمن کمک به رونق تولید و اشتغال در حوزه ایجاد ارزش افزوده و ارزآوری هم بسیار موثر باشد.

وی همچنین با قدردانی از رسانه‌های استان در پوشش خبری مطلوب نمایشگاه توانمندی‌های ایران اکسپو ۲۰۲۴ غرفه استان با همکاری اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری گیلان گفت: در این نمایشگاه تلاش شد ظرفیت‌های استان را در سه حوزه ارائه کنیم و در عین آنکه شاخص‌های استان وضعیت و سیمای اقتصادی این خطه هم به خوبی ارائه شد.

Share