با اشاره به اجرای طرح نور؛

رادان: به خواست رئیس جمهور، رئیس دستگاه قضا و با حمایت نمایندگان وارد صحنه شدیم

فرمانده کل انتظامی کشور در اجتماع حمایت از طرح نور گفت: موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی یکی از دسیسه‌های اساسی دشمن برای نابود کردن خانواده ها، با هدف نفوذ و استحاله است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سردار «احمدرضا رادان» در اجتماع حمایت از طرح نور در مشهد مقدس، عنوان داشت: از الطاف بیکران خداوند قادر و اهل بیت (ع) و به ویژه حضرت موسی ابن الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) برای اجرای امر قانون سپاسگزارم.

وی ادامه داد: واقعا افتخاری بالاتر از این برای خدمتگزاران شما در فرمانده انتظامی نیست که این چنین مورد حمایت مردم باشند، مردمی که از خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و انقلابیون هستند و همواره در پیچ‌های انقلاب که توسط دشمن رقم می‌خورد مردانه، ایثارگرانه و شیر زنانه وارد می‌شوند تا انقلاب خودشان را یاری کنند و ما دست بوسشان هستیم.

سردار رادان در ادامه افزود: دشمن مردم ما را نشناخته و به دنبال القای بی‌حسی، بی‌تفاوتی و بی‌غیرتی در بین جوانان ماست و در صدد ایجاد آندلس دوم در کشور ماست و باید به آن‌ها بگوییم مردم ما همان‌هایی هستند که بعد از فتنه ۸۸، نهم دی‌های مختلف در شهرهای کشور آفریدند و شما شاهدید که اخیرا نیز مردم تهران، قم و اصفهان در حمایت از طرح نور همانند نهم دی ماه سال ۸۸ در میدان حاضر و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کردند.

فرمانده کل انتظامی کشور اظهار داشت: امروز نقش دشمن پس از ناکامی‌ها در عرص ه‌های مختلف موضوع عفاف و حجاب و برهنگی و عریانی است و این را به عنوان یکی از دریچه‌های خود برای نابودی خانواده ها، نفوذ، تغییر و استحاله فرهنگی برگزیده است و اینجاست که باید من و شما مسئولان عزیز مردم غیور زن و مرد مجددا به دشمن یک «نه» بزرگ به فریب و نقشه‌اش بگوییم.

وی افزود: ما به حکم شرع، قانون و به خواست مردم و مسئولان به ویژه رئیس جمهور محترم که برای رضای خدا این اقدام را دنبال می‌کند، رئیس دستگاه قضا، وزیر کشور و با حمایت نمایندگان و رئیس مجلس وارد این صحنه شدیم؛ در کنار مضجع شریف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) قسم یاد می‌کنیم و عهد و پیمان می‌بندیم با جانبازان و شهدا و کسانی که دل در گرو خدا بستند تا حمایت‌های مردم عزیز را داریم به لطف خدا و عنایات اهل بیت (ع) به هیچ عنوان از این جنگ شناختی و حوزه اجتماعی که رها شده بود و مورد هجمه دشمن قرار گرفته، لحظه‌ای آرام و قرار نداشته و برای رسیدن به عفت اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

سردار رادان در ادامه بیان داشت: با شهیدان حاج قاسم سلیمانی، حاج علی زاهدی و با خانواده عزیز شهدا عهد و پیمان می‌بندیم تا حمایت شما مردم عزیز و دعای شما را پشت سر داریم و به  لطف خدا و عنایت ائمه به هیچ عنوان در این جنگ شناختی، لحظه‌ای آرام و قرار برای عفت دختران و زنان ایران اسلامی درنگ نخواهیم کرد.

وی تاکید کرد: بارها گفته‌ام که موضوع عفاف و حجاب اجتماعی است نه انتظامی و امنیتی نیست. اما هر موضوع اجتماعی بایدها و نبایدهایی دارد. همه شما امروز در این اجتماع حضور یافتید چون آن را تکلیف دینی خودتان دانسته اید.

سردار رادان گفت: لازم می‌دانم از مسئولان استانی عزیز استاندار، امام جمعه  عزیز، زحمتکش و انقلابی خطرپذیر و سینه سپر کن در برابر همه تیرها و هجمه‌های دشمن برای دفاع از ناموس و مُلک و مِلک تشکر کنم به داشتن چنین مسئولانی.

وی در پایان سخنان خود با طرح سوالی از سردمداران آزادی بیان و رسانه‌های اجاره‌ای غربی BBC، اینترنشال و VOA عنوان داشت: از دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا چه خبر؟! آیا به اماکن عمومی و اموال مردم آسیبی وارد کرده‌اند که پلیس آمریکا با آن‌ها این گونه رفتار می‌کند؟! بدانید که ما همه خبرهای شما را داریم و با تمام دینمان در برابر تمام دنیای پست و پلید شما مقابله خواهیم کرد ان شاءالله.

Share