رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان خبر داد:

انتقال موادمخدر تحت پوشش خانواده در فومن | کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از دستگیری اعضای باند خانوادگی قاچاق موادمخدر و کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو آن‌ها در شهرستان فومن خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از دستگیری اعضای باند خانوادگی قاچاق موادمخدر و کشف ۱۰ کیلوگرم تریاک در بازرسی از خودرو آن‌ها در شهرستان فومن خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور با اعلام اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده می‌شود، اظهارداشت: مجموعه انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه پلیس با انجام تحقیقات و اقدامات صورت گرفته از تردد یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ حامل موادمخدر در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان فومن مطلع شده و به آدرس این مکان اعزام شد، افزود: پلیس با حضور نامحسوس در مسیر تردد خودرو مورد نظر با همکاری ماموران انتظامی شهرستان فومن این وسیله نقلیه را شناسایی و متوقف کرد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از کشف ۱۰ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو خبر داد و تصریح کرد: قاچاقچی ۴۴ساله به همراه ۴ نفر دیگر که تحت پوشش خانواده در حال انتقال موادمخدر بودند، دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

این مقام انتظامی در پایان گفت: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد مخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آن‌ها گام برمی‌دارد.

Share