سرپرست پليس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد:

کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک با اشراف اطلاعاتی پلیس در رشت

سرهنگ علی احمدپور، سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت: ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در منطقه سراوان شهرستان رشت کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت: ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در منطقه سراوان شهرستان رشت کشف شد.

سرهنگ علی احمدپور با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی با بیان اینکه پس از انجام تحقیقات نامحسوس صحت موضوع محرز شد افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با اشراف اطلاعاتی متهم مورد نظر را حین تردد با یک دستگاه خودرو ال‌نود در منطقه سراوان شهرستان رشت شناسایی و متوقف کردند.

وی تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، ۳۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک کشف و قاچاقچی ۳۰ ساله به همراه همدست ۲۸ ساله‌اش دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرپرست پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با پدیده شوم موادمخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود خاطرنشان کرد: با توجه به نقش بی‌بدیل شهروندان در ماموریت‌های پلیس، ضروری است همکاری‌های آنها در این زمینه بیش از گذشته تداوم یابد و هرگونه مورد مشکوکی را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

Share