رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان خبر داد:

کشف بیش از ۱۷۸ کیلوگرم انواع مواد مخدر در گیلان و دستگیری ۲۹۰ نفر

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۷۸ کیلو و ۵۰۷ گرم انواع موادمخدر در گیلان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و کشف ۱۷۸ کیلو و ۵۰۷ گرم انواع موادمخدر در گیلان خبر داد.

سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه اعتیاد یک بیماری جسمی، روانی و اجتماعی است و ورود به این فرآیند آسان و خروج از آن مشکل می‌باشد، اظهار داشت: باید با تقویت قدرت اعتماد به نفس، تصمیم‌گیری و از بین بردن افسردگی و کم‌رویی فرزندان، آن‌ها را در برابر شرایط آسیب‌زا و گرایش به سمت مواد مخدر مقاوم ساخت.

وی در ادامه با اعلام اینکه در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی طرح ۳ روزه پاکسازی نقاط آلوده و جرم‌خیز در سطح استان اجرا شد، گفت: در این رابطه ۸۹ کیلو و ۷۴۴ گرم تریاک، ۱۳ کیلو و ۱۹۶ گرم هروئین، ۵۶ کیلو و ۸۱۳ گرم حشیش، ۵ کیلو و ۵۱۳ گرم شیشه و ۱۳ کیلو و ۲۴۳ گرم سایر موادمخدر کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان بیان داشت: در این راستا ۲۹۰ خرده فروش، قاچاقچی و معتاد متجاهر جمع‌آوری و دستگیر و در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به رویکرد اجتماعی مبارزه با مواد مخدر از طریق جلب مشارکت حداکثری مردم، افزود: اگر همه افراد جامعه نسبت به اتقاقات و رویدادهای اطراف خود حساس باشند و احساس مسئولیت کنند، قطعاً امنیت مطلوب‌تری را می‌توان در آن جامعه برقرار کرد.

Share