رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر گیلان خبر داد:

کشف ۶۵ کیلوگرم تریاک از یک خودرو در لاهیجان | قاچاقچی ۴۲ساله دستگیر شد

سرهنگ علی احمدپور، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت: ۶۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو در شهرستان لاهیجان کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان گفت: ۶۵ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک دستگاه خودرو پژو در شهرستان لاهیجان کشف شد.

سرهنگ علی احمدپور با بیان اینکه سال‌ها است که موادمخدر به عنوان یک تهدید جدی جامعه بشری به ویژه نسل جوان را در معرض خطر قرار داده است اظهار داشت: نیروی انتظامی خط مقدم مبارزه با موادمخدر است و در این راستا با عزم جدی و راسخ با این پدیده شوم مبارزه می‌کند.

وی گفت: با تحقیقات صورت گرفته و در پی دریافت خبری مبنی بر انتقال محموله موادمخدر از محورهای مواصلاتی به استان گیلان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان از شناسایی سواری پژو پارس حامل موادمخدر حین پایش خودروهای عبوری در در محور رشت به لاهیجان خبر داد و تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان پس از تعقیب و مراقبت انجام شده خودرو مورد نظر را در شهر لاهیجان متوقف کردند.

این مقام انتظامی به کشف ۶۵ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در بازرسی از این خودرو اشاره کرد و بیان داشت: قاچاقچی ۴۲ساله دستگیر و با تکمیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ احمدپور هدف پلیس از اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی را تامین امنیت و ارتقاء احساس آن عنوان کرد و افزود: راه‌های مواصلاتی استان به صورت شبانه‌روزی تحت نظر پلیس قرار دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه ۱۲۸ را راه‌اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص موادمخدر در راستای انجام بهتر ماموریت‌ها با مشارکت آن‌ها، گام برمی‌دارد.

Share