ملوان فوتبال با شرافت و به دور از هر گونه حاشیه‌ای را در زمین اجرا کرد

مدافع ملوان: متاسفانه جدایی مازیار زارع صحت دارد | ملوان جزئی از زندگی مردم است

مدافع ملوان از حس و حال عجیب این شهر و علاقه‌ای که مردم به فوتبال دارند می‌گوید. ملوان و مس یک دیدار فوق حساس را با نتیجه تساوی تمام کردند تا کار شاگردان حسین خانی برای بقا به هفته آخر کشیده شود و آخرین بازی خانگی شاگردان مازیار زارع نیز با نتیجه تساوی به اتمام برسد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به  نقل از ورزش سه، ملوان و مس یک دیدار فوق حساس را با نتیجه تساوی تمام کردند تا کار شاگردان حسین خانی برای بقا به هفته آخر کشیده شود و آخرین بازی خانگی شاگردان مازیار زارع نیز با نتیجه تساوی به اتمام برسد.

مجید عیدی مدافع ملوان در مورد این بازی به خبرنگار ما گفت: با توجه به حساسیت این بازی در طول یک هفته کادر فنی در مورد این بازی با ما صحبت‌های زیادی انجام دادند و همه دیدند ملوان فوتبال با شرافت و به دور از هر گونه حاشیه‌ای را در زمین اجرا کرد. برای گرفتن سه امتیاز بازی کاملا همه شرایط مهیا بود اما متاسفانه موقعیت‌هایمان به گل تبدیل نشد.

وی ادامه داد: هوادارانمان در آخرین بازی خانگی این فصل سنگ تمام گذاشتند کاش می‌شد ۳ امتیاز را کسب کرد و به آن‌ها هدیه داد که متاسفانه این اتفاق رقم نخورد.

این بازیکن در مورد موقعیت‌های متعددی که خودش و هم‌تیمی‌هایش ایجاد کردند گفت: از شروع فصل تا به الان نه ضد فوتبال بازی نکردیم نه به قول امروزی‌ها فوتبال اتوبوسی. به گواه اکثر کارشناسان کادر فنی ما در راس آن آقا مازیار فوتبال هجومی را می‌پسندند و به دفاع‌های کناری خود آزادی عمل می‌دهد. من فقط تاکتیکی که کادر فنی از من می‌خواهد را در زمین اجرا می‌کنم. خیلی انگیزه داشتم در این بازی گل بزنم و یا پاس گل بدهم اما قسمت نشد. مهم موفقیت تیم بزرگ ملوان است و ما هم به عنوان سرباز در خدمت هستیم.

عیدی در مورد شرایط ملوان در اولین سال حضور در لیگ برتر بعد از چندین سال توضیح داد: اگر در بعضی از بازی‌ها دقت و تمرکز بیشتری داشتیم و اگر بعضی از داوری‌ها به ضررمان تمام نمی‌شد می‌توانستیم رتبه تک رقمی کسب کنیم. همیشه سال اولی که یک تیم از لیگ یک به لیگ برتر صعود می‌کند سخت بوده و خدا را شکر توانستیم این کار مهم را انجام بدهیم هرچند می‌توانستیم رتبه بالاتری کسب کنیم.

این بازیکن در مورد خبر جدایی زارع از ملوان در پایان فصل گفت: بله متاسفانه این خبر صحت دارد و خبر خوبی نیست. امیدوارم که مسئولین هم حمایت کنند و همه در کنار هم برای نام بزرگ ملوان بجنگیم مطمئنا در جایی که همه در کنار باشند و کمک کنند موفقیت به وجود می‌آید. جا دارد از طرف خودم و اعضا تیم از مهندس‌پور رشید که بی‌منت با تمام سختی‌ها کنار ما و باعث دلخوشی ما بودند و همچنین مدیریت تیم اقای نوری که همواره در کنار ما بودند و بهترین شرایط را برای ما فراهم کردند تشکر کنم.

وی که سال گذشته در نفت مسجد سلیمان توپ می‌زد در مورد سقوط این تیم گفت: من دو سال در خدمت تیم نفت مسجد سلیمان بودم و خیلی بابت این اتفاقی که افتاده ناراحتم. مردم شهر مسجدسلیمان تمام دلخوشی‌شان تیمشان بود چون واقعا شهری که شهر اولین‌هاست و ثروت زیادی دارد از امکانات بهره‌مند نیست و این ظلم به مردم و تیم نفت مسجد سلیمان است. امیدوارم با یک برنامه‌ریزی دقیق سال دیگر شاهد حضور مجدد تیم مردمی نفت مسجدسلیمان باشیم. ما برای تثبیت جایگاه خودمان باید از بازی با آن‌ها امتیاز بگیریم و امیدوارم بازی زیبایی را ببینیم.

عیدی در پایان افزود: من یک سال با مردم انزلی زندگی کردم و فهمیدم ملوان جزئی از زندگی آن‌ها است. این فصل با تمام فراز نشیب‌هایی که وجود داشت تمام شد و مطمئن باشید فصل جدید خیلی سخت‌تر خواهد شد. تمام مسئولین شهری و استانی باید به این تیم کمک کنند زیرا ملوان تنها نماینده استان گیلان در لیگ برتر هست. خیلی از شهرها آرزویشان است که در این شرایط باشند و فوتبال یک پدیده فوق‌العاده است که شور و نشاط را به این شهر تزریق می‌کند.

Share