انتقاد شدید سرمربی ملوان از داوری؛

زارع: آخر سکته می‌کنیم و کنار زمین می‌افتیم | به بازیکنانم افتخار می‌کنم

مازیار زارع می‌گوید بازیکنان ملوان با وجود از دست دادن سه امتیاز مسابقه، مزد زحمات خود را با تشویق هواداران گرفتند. رخی اتفاقات پشت سر هم رخ می‌دهد. پنالتی می‌گیرند، خطا نمی‌گیرند و گل می‌شود. یک پنالتی می‌گیرند که شبیه بازی سه سال پیش مقابل بادران است. با یک‌سری ظلم‌ها نمی‌شود کاری کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از ورزش سه، مازیار زارع که پس از تساوی ملوان برابر تراکتور از تصمیم داور مسابقه و اعلام پنالتی به سود شاگردان پاکو خمس به شدت عصبانی بود، در نشست خبری حاضر شد و گفت: برای فوتبال امروز، به خصوص نیمه دوم، به بازیکنانم افتخار می‌کنم که واقعا زحمت کشیدند و دویدند و زحمت کشیدند اما گاهی من نمی‌توانم کاری کنم و برخی از تصمیمات از دست من خارج است. الان اگر بخواهم حرف بزنم، باید زمین و زمان را به هم بدوزم. من فوتبالم را بردم. بچه‌های من بازی را بردند. ما مساوی نکردیم و سه امتیاز را گرفتیم؛ حداقل در واقعیت گرفتیم.

وی افزود: برخی اتفاقات پشت سر هم رخ می‌دهد. پنالتی می‌گیرند، خطا نمی‌گیرند و گل می‌شود. یک پنالتی می‌گیرند که شبیه بازی سه سال پیش مقابل بادران است. با یک‌سری ظلم‌ها نمی‌شود کاری کرد. اگر ظلم بخواهد به آدم وارد شود، می‌شود و یک آب هم روی آن می‌خورند و تمام می‌شود اما من امروز به این جوان‌ها افتخار می‌کنم؛ جوان‌هایی که فکر می‌کنم تک تک آن‌ها امروز بیشتر از ۱۲ کیلومتر دویدند. ولی گاهی اوقات نمی‌شود کاری کرد، با برخی آدم‌ها نمی‌شود کاری کرد.

زارع سپس با تمجید از کمک داور بازی بیان کرد: به شرافت کمک داور اول درود می‌فرستم؛ او دورتر از من بود اما داور را صدا کرد و شنیدم که گفت پنالتی نبود؛ او داوری است که در جام جهانی سوت زده است.

 او با فریاد ادامه داد: آقای تاج، آقای افشاریان مقداری به وضعیت داوران‌تان برسید. او به حدی اضافه وزن دارد که نمی‌تواند بدود. به شما بر نخورد.‌ ما با بدبختی این تیم را کشانده و به اینجا آورده‌ایم و خیلی راحت می‌آیند و این کارها را می‌کنند. ۲-۳ هفته قبل با جای‌گری اشتباه آقای اکرمی، در صحنه‌ای باید یک خطای دو ضرب را برای ما می‌گرفتند، نگرفتند و همان توپ وارد دروازه ما شد.

زارع سپس گفت: به حدی اشتباهات داوری زیاد شده که آنها را یادم رفته است. گناه ما چیست؟ اینکه ۲-۳ جوان داریم و تیم را با کمک مردم می‌چرخانیم؟ یک نفر بیاید و جواب من را بدهد. به خدا آخر سکته می‌کنیم و کنار زمین می‌افتیم. مگر می‌شود چنین تصمیماتی گرفته شود؟ خیلی جلوی خودم را می‌گیرم که اینگونه صحبت می‌کنم. از داخل می‌سوزم که این جوان و ایت بچه تا این اندازه دویده و زحمت کشیده است. مگر می‌شود؟

زارع در ادامه بیان کرد: الان برخی‌ می‌آیند و می‌گویند باید به حدی خوب کار کنید تا داور پنالتی نگیرد. عیب ندارد. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. خیلی زحمت کشیدند و خیلی دویدند. جواب‌شان را هم دیدند و مردم پس از بازی آنها را ایستاده تشویق کردند. به طرفداران ملوان به خاطر این جو پرشوری که امروز به ورزشگاه آورده بودند تبریک می‌گویم اما یک‌سری از ظلم‌ها را نمی‌توان کاری کرد.

نکته جالب اینکه در پایان این کنفرانس مطبوعاتی، یکی از خبرنگاران خطاب به زارع گفت ما هیچ سوالی نداریم و شما همه گفتنی‌ها را گفتید و سپس خبرنگاران حاضر در سالن، سرمربی ملوان را تشویق کردند.

Share