سیر صعودی ادامه دار بچه‌های سختکوش مازیار

پیروزی ملوان انزلی برابر نفت مسجد سلیمان | قوی سپید انزلی، نفت را آتش زد

شاگردان مازیار زارع در تیم ملوان بندر انزلی با برتری یک بر صفر برابر نفتمسجد سلیمان نیم فصل را با پیروزی به پایان رساندند و با ۱۵ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، در هفته پانزدهم و پایانی نیم فصل نخست رقابت های لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس امشب تیم ملوان بندرانزلی در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران این شهر برابر تیم نفت مسجد سلیمان یک بر صفر به پیروزی رسید و با ۱۵ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفت.
برای سپید پوشان ملوان بندر انزلی مهدی مومنی در دقیقه ۴۲ گلزنی کرد.
این بازی ابتدا قرار بود ساعت ۱۴ برگزار شود که به دلیل تاخیر در پرواز کاروان تیم نفت مسجد سلیمان با دو ساعت روبرو شد. پس از آن به دلیل بارش شدید باران و آبگرفتگی زمین ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران با نظر ناظر مسابقه بار دیگر با یک ساعت تاخیر و از ساعت ۱۷ آغاز شد.

🔵ترکیب ملوان بندرانزلی:
ایمان صادقی، مجید عیدی، علیرضا خوشکفا، سعید کریمی، پدرام قاضی پور، محمود مطلق زاده، صادق بارانی، مهران احمدی، مسعود زائر کاظمینی(۷۲- امیرحسین یحیی زاده)، سجاد بازگیر(۶۱-محمد قادری) و مهدی مومنی(۸۳- سهیل فداکار)

🟡ترکیب نفت مسجد سلیمان:
علی محسن زاده، علیرضا دغاغله، علی عبدالله زاده، محمد خرم الحسینی(۶۰- رضا دهقانی)، پیمان رنجبری، پیمان میری(۷۴- علی کیانی فر)، میثم نقی زاده، آریا برزگر، مسلم مجدمی، سینا عبداللهی و امیرحسین کریمی( ۷۴- اسماعیل بابایی)

⚽️شرح گل
ملوان یک – نفت مسجد سلیمان صفر (دقیقه ۴۲: مهدی مومنی): سجاد بازگیر از سمت چپ محوطه جریمه توپ را به پشت محوطه پاس داد و مطلق‌زاده شوت سنگینی را راهی دروازه نفت کرد که محسن زاده توپ را برگشت داد و در ریباند مهدی مومنی با کنترل و ضربه خوب دروازه حریف را باز کرد.

Share